Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 14:14Självklart kan man springa i ett par "vanliga" beprövade joggingskor. Det är nog bättre än att springa i ett par nya oprövade terrängskor.
Just nu är jag i valet och kvalet mellan mina NB 752 och Montrail Highlander - så även om man har terrängskor i ga
Självklart kan man springa i ett par "vanliga" beprövade joggingskor. Det är nog bättre än att springa i ett par nya oprövade terrängskor.
Just nu är jag i valet och kvalet mellan mina NB 752 och Montrail Highlander - så även om man har terrängskor i ga
Quote from ellen olsson on 31 July 2009, 14:21Jag skulle absolut ha valt Montrailskorna.
Jag skulle absolut ha valt Montrailskorna.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 14:25Jo, det lutar åt dem. Speciellt som det låter som det är blött i år också...
Jo, det lutar åt dem. Speciellt som det låter som det är blött i år också...
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 12:30senaste nytt från vertex-sidan:
"Starten av årets Fjällmaraton närmar sig med snabba steg. Efter en närmare titt på banan under den pågående skyltningen ser det ut att bli mindre blöta stigar än vid fjolårets extremt tungsprungna förhållanden. Om vi ska
senaste nytt från vertex-sidan:
"Starten av årets Fjällmaraton närmar sig med snabba steg. Efter en närmare titt på banan under den pågående skyltningen ser det ut att bli mindre blöta stigar än vid fjolårets extremt tungsprungna förhållanden. Om vi ska
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 00:04Det kommer att bli en varm dag på fjället ser det ut som,ja ja,bara att bita ihop(H)
Det kommer att bli en varm dag på fjället ser det ut som,ja ja,bara att bita ihop(H)
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:53Repotage i dagens lokala tidning.
http://zport.se/2.4316/2.4495/1.1246616
Repotage i dagens lokala tidning.
http://zport.se/2.4316/2.4495/1.1246616
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:42Nu säger yr.no att det ska regna på lördag.
20 grader. Regnbyger. Lett bris, 5 m/s fra sør-sørvest. 0,5 mm nedbør i døgnet.
Inte så mycket regn, men den klarblå himlen har helt klart bytts ut mot ett och annat moln.
Nu säger yr.no att det ska regna på lördag.
20 grader. Regnbyger. Lett bris, 5 m/s fra sør-sørvest. 0,5 mm nedbør i døgnet.
Inte så mycket regn, men den klarblå himlen har helt klart bytts ut mot ett och annat moln.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 18:26Bara bra om det blir molnigt tycker jag. Och blir det 20 grader är det ingen nackdel med lite regn heller 🙂
Längtar till start...
Bara bra om det blir molnigt tycker jag. Och blir det 20 grader är det ingen nackdel med lite regn heller 🙂
Längtar till start...
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 22:15Jag är på plats och prognosen säger nu sol, 2-4 m/s, 18-22 grader (H) det blir som det blir,men jag tror det blir bra.Men det som är roligt är att det är hela 225 deltagare på startlinjen i morgon,go natt
Jag är på plats och prognosen säger nu sol, 2-4 m/s, 18-22 grader (H) det blir som det blir,men jag tror det blir bra.Men det som är roligt är att det är hela 225 deltagare på startlinjen i morgon,go natt
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 10:48Vad tyst det är i tråden... hur gick det? 🙂
Vad tyst det är i tråden... hur gick det? 🙂