Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

De flesta kör utan stavar...såg nog bara 1-2 st som hade det förra året.Ett variant är ju att ha komprimerbara stavar som du sätter fast på ryggan när de inte används.

Sambon och jag dimper in redan på torsdag.

Jag och Gunilla kommer på fredag - också vid femtiden om jag inte missminner mig.

Vad kör ni med för skor?

Lutar åt Inov-8 X Talon tror jag.

Jag har faktiskt lite ångest över just detta med skor. Om man läser i denna tråd kan man lätt få för sig att man borde ha något helt annat än vanliga löparskor... och jag har inget annat än vanliga löparskor! Kanske ändå måste in till Löplabbet imorgon oc

åsa -om man tittar på bilderna från förra året så syns det att många har vanliga skor, så man klarar sig säkert bra i dem också. Jag skulle dock välja de minst glamourösa skorna om jag var du... Det är säkert blött och jävligt i år också eftersom det verk

Jag sprang ifjol och det man bör tänka på är att det kan bli lite halt nedför Vällistö (en del fjällhedar/tuvor) och uppför Ottfjället (delvis utan stig), däremot tycker jag inte det är särskilt stenigt jämfört med övriga fjällstigar i Jämtland / Härjedal

Jag vill minnas att han som vann för ett par år sen sprang loppet i ett par Nike Free och de skulle jag inte vilja säga är gjorda för terräng =)

De två senaste årens segrare har sprungit i Icebug.

Eller om det var Fjällräven Classic? Jag läste en artikel i Outside för ett par år sen om vinnaren som sprang något fjäll-lopp och då sprang i Nike Free.