Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 19:48Då va vi två i hejaklacken!
Då va vi två i hejaklacken!
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:42Då var även jag anmäld. Kan ju bara hoppas att det regnar mindre i år.
Nu gäller det att lägga in tåhävningar på all ledig tid 🙂
Då var även jag anmäld. Kan ju bara hoppas att det regnar mindre i år.
Nu gäller det att lägga in tåhävningar på all ledig tid 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 06:40Jaha, det var ett bra tips 🙂 Tåhävningar är förstås bra... nu känner jag att jag har tagit mig vatten över huvudet. Vad är det mer man borde träna? Förutom att springa långt, på myrar och backar?
Jaha, det var ett bra tips 🙂 Tåhävningar är förstås bra... nu känner jag att jag har tagit mig vatten över huvudet. Vad är det mer man borde träna? Förutom att springa långt, på myrar och backar?
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 22:28Träna ryggsäckslöpning med den vikt som du kommer ha under loppet (gärna i backar och på långpass). Bra att vänja kroppen vid den "nya kroppsdelen".
Träna ryggsäckslöpning med den vikt som du kommer ha under loppet (gärna i backar och på långpass). Bra att vänja kroppen vid den "nya kroppsdelen".
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 22:13klart jag tävlar för funbeat;)
det är ju bara ni och teamfakta som vill ha mig!är det nån mer än nåns barn som ska springa korta sträckan?
är det nåt mer än en vindjacka o first aid samt mobil och dricka jag
behöver?
klart jag tävlar för funbeat;)
det är ju bara ni och teamfakta som vill ha mig!
är det nån mer än nåns barn som ska springa korta sträckan?
är det nåt mer än en vindjacka o first aid samt mobil och dricka jag
behöver?
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 22:41pia, jag kopierar från vertex-sidan:
Obligatorisk utrustning sololöpare:
Ryggsäck
1:a förband
Visselpipa
Kompass
Vindtät jacka
En extra underställströja
Behållare för minst en 1/2 liter vätskaDet där med kompass oroar mig en aning. Jag är inte världens
pia, jag kopierar från vertex-sidan:
Obligatorisk utrustning sololöpare:
Ryggsäck
1:a förband
Visselpipa
Kompass
Vindtät jacka
En extra underställströja
Behållare för minst en 1/2 liter vätska
Det där med kompass oroar mig en aning. Jag är inte världens
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 18:35Har nån sprungit Blanktjärnsrundan och kan berätta för mig vad jag har att förvänta mig om jag lyckas hålla mig hel en månad till?
Jag har läst den förrädiskt vackra beskrivningen på länken nedan men nu vill jag veta sanningen och inte massa tjafs om bru
Har nån sprungit Blanktjärnsrundan och kan berätta för mig vad jag har att förvänta mig om jag lyckas hålla mig hel en månad till?
Jag har läst den förrädiskt vackra beskrivningen på länken nedan men nu vill jag veta sanningen och inte massa tjafs om bru
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 19:17Jag bodde i Vålådalen i början på.... tja, för länge sedan... och brukade springa runt Blanktjärn lite då & då. Det är bra stig hela vägen, även om den är lite smal på väg uppför Vålåsen där man inte kan springa två i bredd. När du väl passerat högsta höj
Jag bodde i Vålådalen i början på.... tja, för länge sedan... och brukade springa runt Blanktjärn lite då & då. Det är bra stig hela vägen, även om den är lite smal på väg uppför Vålåsen där man inte kan springa två i bredd. När du väl passerat högsta höj
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 23:20Tack. Låter nog som även jag kan ta mig runt iaf. Jag slår väl inga rekord men vem vet, jag har faktiskt aldrig hamnat sist i en resultatlista - det vore väl ett rekord det med eller :D?
Tack. Låter nog som även jag kan ta mig runt iaf. Jag slår väl inga rekord men vem vet, jag har faktiskt aldrig hamnat sist i en resultatlista - det vore väl ett rekord det med eller :D?
Quote from ellen olsson on 12 July 2009, 23:26Apart from first, second and third, last is the only place up for grabs.
Apart from first, second and third, last is the only place up for grabs.