Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då va vi två i hejaklacken!

Då var även jag anmäld. Kan ju bara hoppas att det regnar mindre i år.
Nu gäller det att lägga in tåhävningar på all ledig tid 🙂

Jaha, det var ett bra tips 🙂 Tåhävningar är förstås bra... nu känner jag att jag har tagit mig vatten över huvudet. Vad är det mer man borde träna? Förutom att springa långt, på myrar och backar?

Träna ryggsäckslöpning med den vikt som du kommer ha under loppet (gärna i backar och på långpass). Bra att vänja kroppen vid den "nya kroppsdelen".

klart jag tävlar för funbeat;)
det är ju bara ni och teamfakta som vill ha mig!

är det nån mer än nåns barn som ska springa korta sträckan?
är det nåt mer än en vindjacka o first aid samt mobil och dricka jag
behöver?

pia, jag kopierar från vertex-sidan:

Obligatorisk utrustning sololöpare:
Ryggsäck
1:a förband
Visselpipa
Kompass
Vindtät jacka
En extra underställströja
Behållare för minst en 1/2 liter vätska

Det där med kompass oroar mig en aning. Jag är inte världens

Har nån sprungit Blanktjärnsrundan och kan berätta för mig vad jag har att förvänta mig om jag lyckas hålla mig hel en månad till?

Jag har läst den förrädiskt vackra beskrivningen på länken nedan men nu vill jag veta sanningen och inte massa tjafs om bru

Jag bodde i Vålådalen i början på.... tja, för länge sedan... och brukade springa runt Blanktjärn lite då & då. Det är bra stig hela vägen, även om den är lite smal på väg uppför Vålåsen där man inte kan springa två i bredd. När du väl passerat högsta höj

Tack. Låter nog som även jag kan ta mig runt iaf. Jag slår väl inga rekord men vem vet, jag har faktiskt aldrig hamnat sist i en resultatlista - det vore väl ett rekord det med eller :D?

Apart from first, second and third, last is the only place up for grabs.