Quote from ellen olsson on 25 October 2008, 19:39Dubble segraren Andreas tyckte att banan var "rejält mycket tuffare" i år jämfört med ifjol.
Dubble segraren Andreas tyckte att banan var "rejält mycket tuffare" i år jämfört med ifjol.
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 19:43😉
😉
Quote from ellen olsson on 25 October 2008, 19:46Jag svarade på ett gammalt inlägg. Framgick inte det?
Jag svarade på ett gammalt inlägg. Framgick inte det?
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 19:49Jag tror det är fler som har Vertex-bilder som avatar.
Jag tror det är fler som har Vertex-bilder som avatar.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 16:59Fasen om man inte skulle våga vara med trots allt..
Fasen om man inte skulle våga vara med trots allt..
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 20:00Är det någon rutinerad som har tips på en bra ryggsäck om man skulle vilja deltaga i detta emenenta evenemang? jag har tittat lite på någon typ av camelback, t.ex: Camelbak, Lobo , eller vad har ni för tips?
Är det någon rutinerad som har tips på en bra ryggsäck om man skulle vilja deltaga i detta emenenta evenemang? jag har tittat lite på någon typ av camelback, t.ex: Camelbak, Lobo , eller vad har ni för tips?
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:27Jag har precis köpt en Everest på Stadium. Har inte sprungit med den ännu dock. 2l vatten och en massa fack för div. 500:-, den verkar helt ok. Jag kan återkomma när den är testad om intresse finnes. (H)
Jag har precis köpt en Everest på Stadium. Har inte sprungit med den ännu dock. 2l vatten och en massa fack för div. 500:-, den verkar helt ok. Jag kan återkomma när den är testad om intresse finnes. (H)
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2009, 22:35"En massa fack" brukar betyda onödig vikt!
"En massa fack" brukar betyda onödig vikt!
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:42Lundhags T12 med Source vätske påse "2l" funkar bra för mig. Har gjort två Vertex som test.
Lundhags T12 med Source vätske påse "2l" funkar bra för mig. Har gjort två Vertex som test.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:09boende bokat, anmält till tävlingen.
boende bokat, anmält till tävlingen.