Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En fråga till er som sprang banan ifjol.
Om jag tolkar banbeskrivningen rätt så är det mesta dels leder och en del grusväg man springer på. Eller är det obanade avsnitt också?
Det jag tänker på är val av skor. Jag har sprungit F.E.M ett antal gånger medan

Vägen upp på Ottfjället är inte direkt obanad, men stigen är lite haltande här och var. I övrigt är det stigar och vältrampade leder. Det går säkert bra att springa i vanliga löparskor men personligen springer jag hellre i något med lite mönsterdjup.

Pia,
Underbart att se att du springer för FunBeat under Vertex. (t+)

Anmäld till loppet! Var inne på Vålådalens STF-sida och det står att det är fullbokat. Hoppas att det bara har blockat Vertex-platser. Vore trist att krypa in i ett tält efter banketten...

Ingen återvändo. Anmäld till fjällmaran. Ungarna mä, yngsta 15år får nöja sig med korta banan.
Klart å betalt. (t+)

Och jag fick boende. Tack och lov.

Det blir ganska många funbeatare på Vertex i år verkar det som! 49 som har den i sin kalender, men det kanske inte betyder att det är 49... Vissa har inte lagt in den och vissa har lagt in den för att de kanske eventuel

samåkning?

någon som har plats i bil från vålådalen till stockholm på söndag? Jag hänger gärna med i så fall, betalar för mig så klart!
(har en del ärenden att uträtta på väg upp, så jag kan inte bidra med mitt sällskap då, måste åka tåg...)

Jag har bokat tåg både dit och hem. Det är fortfarande väldigt bra priser, men det blir dyrare och dyrare för varje dag...

Tanken va att min krasst krumma kropp skulle trippa runt den korta banan men nu vette hundarna för det verkar inte va nåt helt eller smärtfritt i min kropp. Dock ska sambon springa och boendet är bokat så upp kommer jag :D.

På förekommen anledning så blir det inget Vertex för mig. Jag ska iaf åka med mina vänner och ha det så bra jag bara kan.Jag ska heja på er tappra och hoppas ni får det bra under er strapats...