Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:3739,63km/h från lördagens 30km/h duger för säsongen. Det viktiga är att man kunde haft mer bråttom! Å vette fan om man ska söka sponsor för en Trek Tempohoj för nästa år.. tempot var riktigt roligt 🙂
Bilder:
http://picasaweb.google.com/Immateriell.se/Ve
39,63km/h från lördagens 30km/h duger för säsongen. Det viktiga är att man kunde haft mer bråttom! Å vette fan om man ska söka sponsor för en Trek Tempohoj för nästa år.. tempot var riktigt roligt 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 27 August 2008, 14:31TREK?? Eeeh.. nu ska vi se... En orbea Ordu är mer rätt Jonas...
TREK?? Eeeh.. nu ska vi se... En orbea Ordu är mer rätt Jonas...
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 14:40Är man sponsrad av TREK är INTE Orbea rätt val.
Det var en del icke godkännda cyklar på bilderna.
Har SCF ingen kommisarie som kan reglerna om utrustningen eller gnyr de bara om nummerlapparna?
Är man sponsrad av TREK är INTE Orbea rätt val.
Det var en del icke godkännda cyklar på bilderna.
Har SCF ingen kommisarie som kan reglerna om utrustningen eller gnyr de bara om nummerlapparna?
Quote from Lena O on 27 August 2008, 15:22Jag får massvis med email från SCF varje dag om lopp hit och resultat dit,
de har säkert fullt upp med sådant och inte tid att kontrollera sådana petitesser såsom alla tävla på samma vilkor.
Jag får massvis med email från SCF varje dag om lopp hit och resultat dit,
de har säkert fullt upp med sådant och inte tid att kontrollera sådana petitesser såsom alla tävla på samma vilkor.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:33Personligen ser jag helst att kommisarierna inte sammanstöter med cyklister som åkt långt med sin fina utrustning och laddat för tävling. Så att de sedan nekas starta, för att sadeltippen stod för nära vevhuscentrum eller liknande. På Granhed startade en
Personligen ser jag helst att kommisarierna inte sammanstöter med cyklister som åkt långt med sin fina utrustning och laddat för tävling. Så att de sedan nekas starta, för att sadeltippen stod för nära vevhuscentrum eller liknande. På Granhed startade en
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:53Ja, sadelvinkel, avstånd till främsta punkt på styre/bågar, utformning av bågar, vilka hjul är godkännda är inte heller så svårt att se på UCI:s hemsida.
Det skrämmande är att Kommisarie Cloussette delar ut böter för att nummarlappar viks, fastän att all
Ja, sadelvinkel, avstånd till främsta punkt på styre/bågar, utformning av bågar, vilka hjul är godkännda är inte heller så svårt att se på UCI:s hemsida.
Det skrämmande är att Kommisarie Cloussette delar ut böter för att nummarlappar viks, fastän att all
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:59Lämna gärna en lättillgänglig direktkälla om vart utformningen av styret håller hus! Dvs andra regler än,
Max 80cm mellan sadelspetsen och slutet på tempostyrets spets (55cm på vanligt styres yttersta detalj). Dispens på 85cm om personens fysik gör det
Lämna gärna en lättillgänglig direktkälla om vart utformningen av styret håller hus! Dvs andra regler än,
Max 80cm mellan sadelspetsen och slutet på tempostyrets spets (55cm på vanligt styres yttersta detalj). Dispens på 85cm om personens fysik gör det
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 17:02Danskarna har genomfört det: Ska vara "pinnar" rakt fra..
Det ser du på hur tempostyret på proffsens cyklar ser ut.
Danskarna har genomfört det: Ska vara "pinnar" rakt fra..
Det ser du på hur tempostyret på proffsens cyklar ser ut.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 17:13Inte bara proffsens styren är raka,
Fortfarande åter till diskussionen om källhänvisningar. Utan dessa eller med tvetydiga sådana faller regler i dimma.
Jag har diskuterat just den saken med en kommisarie, som i sin tur också kontaktade någon på scf (m
Inte bara proffsens styren är raka,
Fortfarande åter till diskussionen om källhänvisningar. Utan dessa eller med tvetydiga sådana faller regler i dimma.
Jag har diskuterat just den saken med en kommisarie, som i sin tur också kontaktade någon på scf (m
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 18:43Svar? Det finns väl bara en telefonsvarare..
Svar? Det finns väl bara en telefonsvarare..