Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 14:47Vi blev till slut 14 st som fullföljde hela Ride of Hope 2009 🙂
Vi blev till slut 14 st som fullföljde hela Ride of Hope 2009 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:16Faaannnnn va vi är bra varesig man körde hela sträckan eller någon bit vi har alla bidragit med pengar till barn cancer forskningen så att utvecklingen där kan gå framåt. De tycker jag är helt fantastiskt att vi på bara 9dagar kunde få ihop så mycket peng
Faaannnnn va vi är bra varesig man körde hela sträckan eller någon bit vi har alla bidragit med pengar till barn cancer forskningen så att utvecklingen där kan gå framåt. De tycker jag är helt fantastiskt att vi på bara 9dagar kunde få ihop så mycket peng
Quote from Viktor Wrede on 10 August 2009, 15:24Sant så sant Sarah!
Sant så sant Sarah!
Quote from Fredrik Närenfors on 10 August 2009, 20:55Kan ni inte lägga in en länk till facebookgruppen så vi lite ålderstigna människor också hittar dit 🙂
Kan ni inte lägga in en länk till facebookgruppen så vi lite ålderstigna människor också hittar dit 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:07Här får farbror 🙂
http://www.facebook.com/profile.php?id=1102160442&v=feed&story_fbid=231523985219#/group.php?gid=37621657140
Här får farbror 🙂
http://www.facebook.com/profile.php?id=1102160442&v=feed&story_fbid=231523985219#/group.php?gid=37621657140
Quote from Fredrik Närenfors on 10 August 2009, 21:07Tack min gode hjälpryttare.
Tack min gode hjälpryttare.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:23Kan jag lösa semestern så exet har barnen den veckan och man är skade fri så räkna med mig nästa år...ALLA sträckorna. 😀
/ Markus Elgstrand
Kan jag lösa semestern så exet har barnen den veckan och man är skade fri så räkna med mig nästa år...ALLA sträckorna. 😀
/ Markus Elgstrand
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 02:07På tal om hjälpryttare, PER ELMSÄTER !!! Vilken hjälte !!! Vilken superhjälte !!
Bara kliver in och är så superbra att man inser att vi hade haft svårt utan honom i vår grupp, speciellt efter Märsta !!!
Per, Super super tack !!!!
På tal om hjälpryttare, PER ELMSÄTER !!! Vilken hjälte !!! Vilken superhjälte !!
Bara kliver in och är så superbra att man inser att vi hade haft svårt utan honom i vår grupp, speciellt efter Märsta !!!
Per, Super super tack !!!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 17:27För mig som lärt känna Per Elmsäter via vår klubb Fredrikshof kan jag bara säga att han ÄR en superledare och en superperson i allmänhet. Det var han som fick mig att våga mig in på tävlingsbanorna. I år har han dessutom stöttat mig bland annat genom att
För mig som lärt känna Per Elmsäter via vår klubb Fredrikshof kan jag bara säga att han ÄR en superledare och en superperson i allmänhet. Det var han som fick mig att våga mig in på tävlingsbanorna. I år har han dessutom stöttat mig bland annat genom att
Quote from Lena O on 11 August 2009, 19:18Håller med: Mr Elmsäter is one of the finest people I know! (t+)
Håller med: Mr Elmsäter is one of the finest people I know! (t+)