Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVi som kommer cykla hela Ride of …
You need to log in to create posts and topics.

Vi blev till slut 14 st som fullföljde hela Ride of Hope 2009 🙂

Faaannnnn va vi är bra varesig man körde hela sträckan eller någon bit vi har alla bidragit med pengar till barn cancer forskningen så att utvecklingen där kan gå framåt. De tycker jag är helt fantastiskt att vi på bara 9dagar kunde få ihop så mycket peng

Sant så sant Sarah!

Kan ni inte lägga in en länk till facebookgruppen så vi lite ålderstigna människor också hittar dit 🙂

Här får farbror 🙂
http://www.facebook.com/profile.php?id=1102160442&v=feed&story_fbid=231523985219#/group.php?gid=37621657140

Tack min gode hjälpryttare.

Kan jag lösa semestern så exet har barnen den veckan och man är skade fri så räkna med mig nästa år...ALLA sträckorna. 😀
/ Markus Elgstrand

På tal om hjälpryttare, PER ELMSÄTER !!! Vilken hjälte !!! Vilken superhjälte !!
Bara kliver in och är så superbra att man inser att vi hade haft svårt utan honom i vår grupp, speciellt efter Märsta !!!
Per, Super super tack !!!!

För mig som lärt känna Per Elmsäter via vår klubb Fredrikshof kan jag bara säga att han ÄR en superledare och en superperson i allmänhet. Det var han som fick mig att våga mig in på tävlingsbanorna. I år har han dessutom stöttat mig bland annat genom att

Håller med: Mr Elmsäter is one of the finest people I know! (t+)