Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVi som kommer cykla hela Ride of …
You need to log in to create posts and topics.

Så där, sista passet inför RoH i morse. Nu en veckas semester så syns vi Lund på lördag! Ja flera av oss syns ju redan på fredag... 🙂

Japp nu är Laholm avklarat och det blir vila fram till lördagens första etapp. Kul ska det bli!!

Jag har sent omsider r?knat ut att jag kan f? in Funbeat i mobilen, s? nu ligger jag i t?ltet i Tingsryd och l?ser och reflekterar ?ver det sjuka i hur kort tid det ?r kvar. Jag har ju en v?nda kvar p? min "uppv?rmning", f?rst till Sk?ne och sen vill jag

Lungt Goran, samma problem har for tillfallet, har vant mig ... men kanske inte andra 😀

En sak undrar jag om fartgrupperna (http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Loppet/Hur-kor-vi/). Vad menas egentligen med "28-"? Är det bara att man kommer köra fortare än de andra grupperna? Eller är det så fort som möjligt?

Nicklas: Med 28- menas ett snitt på 28km/h eller något högre (30-33) beroende på gruppen, dagsform och väderlek. Tokkörning eller Tour de France-snitt kommer dock inte förekomma (om vi då inte skulle ha kuling i ryggen men då förvanlas väl 24-gruppen till

Jag vill också cykla alla etapperna!!! ... Nååå jaa... vad är väl en bal på slottet 😉
Får väl sikta på att vara med hela sträckan 2012 eller nåt... (H)

Idag har jag cyklat med Tommy som ocks? ingar i EFI-gruppen. Tack Tommy for en fantastisk dag! Det ska verkligen bli roligt att ses igen pa lordag.

Hej alla Riders!
Glöm inte stänkskärm. Jobbigt att ligga bakom en vattenstråle i 125 mil, alternativet är att ligga först hela tiden. Det finns behändiga stänkskärmar som monteras med gummistripes och som är avsedda för racer. Detta är litet tips. Jag tro

Jag har inte cyklat i regn på min racer i år...och jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra det den kommande veckan heller (H)