Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 19:42Nu har man äntligen anmält sig till ROH etapperna 3-9 😀 , gud va kul de kommer bli, ser redan fram mot de!!! En upplevelse för livet 🙂
Nu har man äntligen anmält sig till ROH etapperna 3-9 😀 , gud va kul de kommer bli, ser redan fram mot de!!! En upplevelse för livet 🙂
Quote from Viktor Wrede on 20 July 2009, 08:05Härligt Sarah!!
Härligt Sarah!!
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 08:50Äntligen Sarah, någon som kan ta vind alla dagarna !!! 🙂
Äntligen Sarah, någon som kan ta vind alla dagarna !!! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 16:37Hahah absolut Jonas visst kan jag ta vind åt dig....men trodde vi hade sakt tvärt om att de var du sm skulle ta vind åt oss tjejer 😉
Hahah absolut Jonas visst kan jag ta vind åt dig....men trodde vi hade sakt tvärt om att de var du sm skulle ta vind åt oss tjejer 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:12Jag tror inte Andrew och andra pojkvänner blir så glada om ni sitter i flera mil och stirrar in i mitt akterkastell som är så vackert..eller nåt.... fast å andra sidan så är ju den omvända situationen lika illa för dom...så skit samma.... 😉
Jag är allti
Jag tror inte Andrew och andra pojkvänner blir så glada om ni sitter i flera mil och stirrar in i mitt akterkastell som är så vackert..eller nåt.... fast å andra sidan så är ju den omvända situationen lika illa för dom...så skit samma.... 😉
Jag är allti
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 07:58Jonas, nu är du ute o cyklar!
Jonas, nu är du ute o cyklar!
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 13:30nej, jag har inte cyklat på flera dagar och mår inte bra av det 😉
Men det skall åtgärdas ikväll om jag inte blåser omkull.....
Annars senast imorgon...!!!! 😉
nej, jag har inte cyklat på flera dagar och mår inte bra av det 😉
Men det skall åtgärdas ikväll om jag inte blåser omkull.....
Annars senast imorgon...!!!! 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 22:37Ihh, mycket prat om 400+ mil cyklat... blir lite nervös plötsligt...
Själv har jag inte cyklat (på riktigt) mer än ca 120 mil hittills i år (inomhuscykling + till-jobbet exkluderat)... En twist är dock att samtliga dessa 120 mil har gjorts i nu i Juli...
Ihh, mycket prat om 400+ mil cyklat... blir lite nervös plötsligt...
Själv har jag inte cyklat (på riktigt) mer än ca 120 mil hittills i år (inomhuscykling + till-jobbet exkluderat)... En twist är dock att samtliga dessa 120 mil har gjorts i nu i Juli...
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 11:13Flyyyyg Jens Flyyyg
Flyyyyg Jens Flyyyg
Quote from Lena O on 22 July 2009, 11:46Jens: Det duger gott och val. Jag missade min amn. till min 8:e VR och skit i traning, sedan fixade en kille in mig 20 dagar innan start. Jag var ut varje dag och hade en av mina basta rundor!
Jens: Det duger gott och val. Jag missade min amn. till min 8:e VR och skit i traning, sedan fixade en kille in mig 20 dagar innan start. Jag var ut varje dag och hade en av mina basta rundor!