Quote from Fredric Lagerström on 1 July 2009, 23:35RoH pågår nio dagar. Häng på en dag? Jag ska lära dej allt jag kan!
(nåja det lär väl gå ganska fort)
RoH pågår nio dagar. Häng på en dag? Jag ska lära dej allt jag kan!
(nåja det lär väl gå ganska fort)
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:37När ni är i rätt sida av landet så är jag norröver och sedan möts vi ev. när ni är på väg norröver och jag på väg söderut.
När ni är i rätt sida av landet så är jag norröver och sedan möts vi ev. när ni är på väg norröver och jag på väg söderut.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 00:55Aha, du är ute på en liknande tur. Ok, men då förstår jag.
Tråkigt, men det finns ju fler år.
Lycka till !!
Aha, du är ute på en liknande tur. Ok, men då förstår jag.
Tråkigt, men det finns ju fler år.
Lycka till !!
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 15:10Allmän uppdatering bara:
EFI (anmälda):
- Alexander Amprazis , Göteborg ( Tröja )
- Jonas Andersson; Norrköping ( Tröja )
- Niklas Ekstrand, Södra Sandby ( Tröja )
- Gary Fleming, Norrköping ( Tröja )
- Dag Forsen, Norrköping
- Andrew Gustafsson; Linköpin
Allmän uppdatering bara:
EFI (anmälda):
- Alexander Amprazis , Göteborg ( Tröja )
- Jonas Andersson; Norrköping ( Tröja )
- Niklas Ekstrand, Södra Sandby ( Tröja )
- Gary Fleming, Norrköping ( Tröja )
- Dag Forsen, Norrköping
- Andrew Gustafsson; Linköpin
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 13:47Jag lyckas inte maila Gary om boende. Kommer delivery status notifications hela tiden. Kan man framföra sin bokning funbeatledes? =) Jag vill ha boende 1-6 augusti. Dvs från och med Halmstad till och med Katrineholm.
Och annars, hur tusan får man tag i G
Jag lyckas inte maila Gary om boende. Kommer delivery status notifications hela tiden. Kan man framföra sin bokning funbeatledes? =) Jag vill ha boende 1-6 augusti. Dvs från och med Halmstad till och med Katrineholm.
Och annars, hur tusan får man tag i G
Quote from Fredric Lagerström on 10 July 2009, 13:50Kan du ta med ett tält? 😉
Kan du ta med ett tält? 😉
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 13:55Göran. Mailen ska fungera, annars finns PM här på Funbeat. Gary finns på Cykelklubben.se. Säg till annars, och lägg in en lista här så ska jag se till att han läser.
// AndrewBTW, har tröja nu!!!!!
Göran. Mailen ska fungera, annars finns PM här på Funbeat. Gary finns på Cykelklubben.se. Säg till annars, och lägg in en lista här så ska jag se till att han läser.
// Andrew
BTW, har tröja nu!!!!!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 14:54Aadu: Tält kommer jag att ha med. Om allt annat falerar, så.. =)
Andrew: Jag provar lite till.
Aadu: Tält kommer jag att ha med. Om allt annat falerar, så.. =)
Andrew: Jag provar lite till.
Quote from Fredric Lagerström on 10 July 2009, 15:13Alltid bra att ha ett backup boende 🙂
Lycka till med cyklingen till Lund!
Alltid bra att ha ett backup boende 🙂
Lycka till med cyklingen till Lund!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 16:04ska "bara" prova Lkp - Katrinaholm men stort "kudos" till er som gör hela.
Nästa år kanske bli det hela vecka for mitt del 🙂
ska "bara" prova Lkp - Katrinaholm men stort "kudos" till er som gör hela.
Nästa år kanske bli det hela vecka for mitt del 🙂