Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:30Samma dag, utan någon extra kostnad !!! 🙂
Samma dag, utan någon extra kostnad !!! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:36Jag kommer troligtvis norrifrån och möter er. Då ska jag räkna hur många som hälsar....
Jag kommer troligtvis norrifrån och möter er. Då ska jag räkna hur många som hälsar....
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 18:50Det beror vad du har på dig David o hur välrakade ben du har!
Det beror vad du har på dig David o hur välrakade ben du har!
Quote from Lena O on 1 July 2009, 22:07David: Du får räkna med att "vi tappa hakan" som en hälsning 😉
David: Du får räkna med att "vi tappa hakan" som en hälsning 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:08Fastna inte med tungan i framhjulet så ni vurpar då.
Fastna inte med tungan i framhjulet så ni vurpar då.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:14Bakhjulet så det blir stoppsladd, så man kan köra ikapp o sno en mazarin
Bakhjulet så det blir stoppsladd, så man kan köra ikapp o sno en mazarin
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:37David, jag sponsrar dig med gratis mazariner den dagen om du istället vänder på steken och kör med oss istället.
Chockera världen och visa att du har en filantropisk sida 😉 Att du faktiskt cyklar och inte bara skriver inlägg på Funbeat.Steg 1:
Anmäl di
David, jag sponsrar dig med gratis mazariner den dagen om du istället vänder på steken och kör med oss istället.
Chockera världen och visa att du har en filantropisk sida 😉 Att du faktiskt cyklar och inte bara skriver inlägg på Funbeat.
Steg 1:
Anmäl di
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:52Av vilken anledning tror du att jag inte cyklar eller har en filantropisk sida?
Jag kan till och med påminna mig något kring någon lägenhet som var ute när någon hade hamnat på gatan.
Av vilken anledning tror du att jag inte cyklar eller har en filantropisk sida?
Jag kan till och med påminna mig något kring någon lägenhet som var ute när någon hade hamnat på gatan.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:22absolut David, jag är övertygad om det men kanske inte alla. Du är ju ändå en av profilerna på funbeat så det du gör märks.
Därför hade jag tyckt det skulle vara väldigt roligt om du cyklade med oss istället en dag.
That´s all !!!
absolut David, jag är övertygad om det men kanske inte alla. Du är ju ändå en av profilerna på funbeat så det du gör märks.
Därför hade jag tyckt det skulle vara väldigt roligt om du cyklade med oss istället en dag.
That´s all !!!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:28Nu har jag annat för mig den helgen och kommer möjligtvis att möta er istället.
Nu har jag annat för mig den helgen och kommer möjligtvis att möta er istället.