Quote from Lena O on 10 July 2009, 16:25Hej Göran.
Jag fick ditt mail och se jag nu förklaringen till just vilka dagar.
Övernattning är numer ordnat för Katrineholms etappen.
Vi har rum på Scandic City i Norrköping (20min med pendeltåg & 5mins gångavstånd) Cyklarna får övernattning i säker förv
Hej Göran.
Jag fick ditt mail och se jag nu förklaringen till just vilka dagar.
Övernattning är numer ordnat för Katrineholms etappen.
Vi har rum på Scandic City i Norrköping (20min med pendeltåg & 5mins gångavstånd) Cyklarna får övernattning i säker förv
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 04:49Så, nu är allt packat och klart för min resa ned till Lund. Det är på tok för sent på dygnet, så sömn kommer att bli en bristvara. Imorrn bitti sticker jag iaf. Nu kommer jag troligen inte in på Funbeat nå mer innan loppet.
Ni är alla välkomna att följa
Så, nu är allt packat och klart för min resa ned till Lund. Det är på tok för sent på dygnet, så sömn kommer att bli en bristvara. Imorrn bitti sticker jag iaf. Nu kommer jag troligen inte in på Funbeat nå mer innan loppet.
Ni är alla välkomna att följa
Quote from Viktor Wrede on 11 July 2009, 08:04Lycka till Göran! Det blir ett riktigt äventyr och sätter mina 6 etapper i ett annat perspektiv;)!
Lycka till Göran! Det blir ett riktigt äventyr och sätter mina 6 etapper i ett annat perspektiv;)!
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 10:44Vilken prestation !!
Vilken prestation !!
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 10:54Bumpar denna tråd med lite bilder från genrepet med Billy o några andra!!
http://www.youtube.com/watch?v=97kp50JB8ko
Kommer direkt efter inledningen
Bumpar denna tråd med lite bilder från genrepet med Billy o några andra!!
Kommer direkt efter inledningen
Quote from Lena O on 19 July 2009, 09:09coolt Andrew, Detta hade jag helt glomt bort!
coolt Andrew, Detta hade jag helt glomt bort!
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 09:38Nu känns det att det börjar närma sig. Om jag räknat rätt så är det just nu 12 dagar och 23 timmar till det är dags för första start.
Träningen har gått bra och ca 400 mil är avverkade hittills i år (trainermil ej inräknade). Samtidigt är jag säker på at
Nu känns det att det börjar närma sig. Om jag räknat rätt så är det just nu 12 dagar och 23 timmar till det är dags för första start.
Träningen har gått bra och ca 400 mil är avverkade hittills i år (trainermil ej inräknade). Samtidigt är jag säker på at
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 10:08401 mil passerde jag i går, som sagt hoppas det räcker. ska ner till bulgarien veckan innan och kom att tänka på , humm tänk om man blir magsjuk jobbigt värre. vi ses i lund pigga o glada (t+)
401 mil passerde jag i går, som sagt hoppas det räcker. ska ner till bulgarien veckan innan och kom att tänka på , humm tänk om man blir magsjuk jobbigt värre. vi ses i lund pigga o glada (t+)
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 16:40Imponerande med milen, jag får väl räknas som lågmilare då... Drygt 265 på landsväg och 30 på MTB.
Räknar med ytterligare 30-40 mil innan.
Imponerande med milen, jag får väl räknas som lågmilare då... Drygt 265 på landsväg och 30 på MTB.
Räknar med ytterligare 30-40 mil innan.
Quote from Viktor Wrede on 19 July 2009, 18:17Har fått ihop sisådär 450 nu och ska väl försöka plocka in 50 mil till under 4 dagar av M6 i Laholm...är säker på att jag kommer att behöva de milen i benen!
Har fått ihop sisådär 450 nu och ska väl försöka plocka in 50 mil till under 4 dagar av M6 i Laholm...är säker på att jag kommer att behöva de milen i benen!