Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 02:01"Tomaz Westman från Hässelby och Göran Heldesten från Uppsala"
Man kan nästan säga att Hässelby fått nån form av per-capita-dominans, eller i vart fall per metrisk enhet, då även jag har ett förflutet i Hässelby. För att ha tävlat löpning för Hässelby SK
"Tomaz Westman från Hässelby och Göran Heldesten från Uppsala"
Man kan nästan säga att Hässelby fått nån form av per-capita-dominans, eller i vart fall per metrisk enhet, då även jag har ett förflutet i Hässelby. För att ha tävlat löpning för Hässelby SK
Quote from Lena O on 29 June 2009, 09:24Nej Göran det räknas inte 😉
Jag vill också välkomna Jonas Andersson till EFI (t+)
Nej Göran det räknas inte 😉
Jag vill också välkomna Jonas Andersson till EFI (t+)
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 10:35Haha Gary, thank you !!! 😉
Haha Gary, thank you !!! 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 10:37Per Capita borde Ljungsbro ligga bra till
Per Capita borde Ljungsbro ligga bra till
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 21:51Som det ser ut nu med anmälningar och insamlade medel kanske vi inte behöver cykla för att nå målet på 400 K SEK... men what the hell, det lär ju bli så jäkla kul!!
Som det ser ut nu med anmälningar och insamlade medel kanske vi inte behöver cykla för att nå målet på 400 K SEK... men what the hell, det lär ju bli så jäkla kul!!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 08:00Ja, det ska bli så himla kul och vilken upplevelse 😀 Om 4 veckor går start skottet, så det gäller att vi laddar nu för fullt 😉 Ha det så bra alla och så syns vi i Lund 🙂
Ja, det ska bli så himla kul och vilken upplevelse 😀 Om 4 veckor går start skottet, så det gäller att vi laddar nu för fullt 😉 Ha det så bra alla och så syns vi i Lund 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 14:35Gud va kul de ska bli ser fram mot det så grymt mycket, nu när jag äntligen kommit igång med cyklingen igen oxå känns de ännu roligare! Tror eller snarare vet att de kommer bli en upplevelse för livet ihop med underbara människor 😀
Gud va kul de ska bli ser fram mot det så grymt mycket, nu när jag äntligen kommit igång med cyklingen igen oxå känns de ännu roligare! Tror eller snarare vet att de kommer bli en upplevelse för livet ihop med underbara människor 😀
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 15:51Hur tränar ni inför detta?
Jag ska ju cykla upp till Härnösand i augusti från Malmö via Halmstad och Göteborg, så jag funderar på om man kanske ska haka på Ride of Hope-klungan till de två städerna. Sen drar jag nog vidare mot Jönköping.
Men jag har rik
Hur tränar ni inför detta?
Jag ska ju cykla upp till Härnösand i augusti från Malmö via Halmstad och Göteborg, så jag funderar på om man kanske ska haka på Ride of Hope-klungan till de två städerna. Sen drar jag nog vidare mot Jönköping.
Men jag har rik
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 16:26Tobias, det kommer finnas fartgrupper som passar alla. Om du har ambitionen att cykla så långt i Augusti har du rimligtvis en hyfsad fysik.
Då kommer inte våra dagsetapper även med det lugnaste tempot vara något du inte klarar av.Klart du skall hänga på
Tobias, det kommer finnas fartgrupper som passar alla. Om du har ambitionen att cykla så långt i Augusti har du rimligtvis en hyfsad fysik.
Då kommer inte våra dagsetapper även med det lugnaste tempot vara något du inte klarar av.
Klart du skall hänga på
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 16:39Det är inte riktigt fysiken som sådan jag oroar mig över. Det är mer att jag skulle upptäcka att knäna börjar värka eller att nåt annat skulle paja efter så långa etapper som 16 mil. Jag vill alltså gärna testaköra liknande distanser på hemmaplan innan ja
Det är inte riktigt fysiken som sådan jag oroar mig över. Det är mer att jag skulle upptäcka att knäna börjar värka eller att nåt annat skulle paja efter så långa etapper som 16 mil. Jag vill alltså gärna testaköra liknande distanser på hemmaplan innan ja