Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 21:48Man kan ju inte dyka upp odeffad!
Man kan ju inte dyka upp odeffad!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 22:19Givet inte. Jag är redan på G...
Givet inte. Jag är redan på G...
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 01:06Helt otroligt !! Vad är gränsen...?? Vi har nu påbörjat marschen mot 20 st...EFI !!
Jens Wyke från Stockholm hjälper till att balansera upp den tidigare geografisk obalansen i EFI-gruppen !! Välkommen Jens !!
Helt otroligt !! Vad är gränsen...?? Vi har nu påbörjat marschen mot 20 st...EFI !!
Jens Wyke från Stockholm hjälper till att balansera upp den tidigare geografisk obalansen i EFI-gruppen !! Välkommen Jens !!
Quote from Lena O on 27 June 2009, 08:03Jo men tar den där Jonas Andersson killen bort från EFI listan tills han är anmäld till ALLA dagar.
Wätt ska vawa wätt!
Jo men tar den där Jonas Andersson killen bort från EFI listan tills han är anmäld till ALLA dagar.
Wätt ska vawa wätt!
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 17:56Hmm, kontaktsidan på RoH:s hemsida är lite knapphändig tycker jag.. Vem ska jag kontakta angående transport av cykelkärra? Nån som vet?
Anyway, ska i detta nu gå in och anmäla mig till samtliga etapper, så snart kan vi skriva upp en till på EFI-listan!
Hmm, kontaktsidan på RoH:s hemsida är lite knapphändig tycker jag.. Vem ska jag kontakta angående transport av cykelkärra? Nån som vet?
Anyway, ska i detta nu gå in och anmäla mig till samtliga etapper, så snart kan vi skriva upp en till på EFI-listan!
Quote from Lena O on 28 June 2009, 18:07Göran: Vad menar du med Transport av Cykelkärra?
Från var till var?
Göran: Vad menar du med Transport av Cykelkärra?
Från var till var?
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 18:11Så, då var jag redo att flyttas från Prospects till EFI! =)
Edit: Just det ja, jag vill köpa en tröja också. Skulle man säga till om det här? Såg att det står "(Tröja)" efter en massa namn i listan..
Så, då var jag redo att flyttas från Prospects till EFI! =)
Edit: Just det ja, jag vill köpa en tröja också. Skulle man säga till om det här? Såg att det står "(Tröja)" efter en massa namn i listan..
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 18:13Gazzah: Jag kommer att cykla hemifrån till loppet, och då kommer jag att släpa på en cykelkärra. Frågan är om jag kan få hjälp med att transportera den under loppet (från start till mål på varje etapp) ist för att behöva ha den påkopplad under etapperna.
Gazzah: Jag kommer att cykla hemifrån till loppet, och då kommer jag att släpa på en cykelkärra. Frågan är om jag kan få hjälp med att transportera den under loppet (från start till mål på varje etapp) ist för att behöva ha den påkopplad under etapperna.
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 18:27Vi kopplar den på fikabilen 😉
Vi kopplar den på fikabilen 😉
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 18:51Nu har man gjort planerna publika också. Självpress är viktigt. 🙂
http://cykelgoran.blogspot.com/2009/06/cykelsemester-med-valgorenhetslopp.html
Nu har man gjort planerna publika också. Självpress är viktigt. 🙂
http://cykelgoran.blogspot.com/2009/06/cykelsemester-med-valgorenhetslopp.html