Quote from Guest on 30 December 2010, 10:49Vibram har visst dragit igång ännu en reklamkampanj: http://www.runnersworld.se/artiklar/vibram-five-fingers-hyllar-det-nakna.htm . Bortsett från att de logiska felsluten duggar tätt i bilderna, kan någon förklara för mig:
* om jag är teknologin, varför
Vibram har visst dragit igång ännu en reklamkampanj: http://www.runnersworld.se/artiklar/vibram-five-fingers-hyllar-det-nakna.htm . Bortsett från att de logiska felsluten duggar tätt i bilderna, kan någon förklara för mig:
* om jag är teknologin, varför
Quote from Elias Engqvist on 30 December 2010, 10:59Svar på alla frågor: För att de är ett företag. Ett företag är till för att tjäna pengar!
Svar på alla frågor: För att de är ett företag. Ett företag är till för att tjäna pengar!
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:02Det kan ju vara till för något mer också, men tjäna pengar tenderar ju att komma först.
Det kan ju vara till för något mer också, men tjäna pengar tenderar ju att komma först.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:10Egentligen inte - om ett företag är "mer" så är de det för att de tror sig kunna tjäna mer pengar då.
Och ingen är tvingad att köpa fivefingers - alternativet är bara lite småkyligt så här års.
Egentligen inte - om ett företag är "mer" så är de det för att de tror sig kunna tjäna mer pengar då.
Och ingen är tvingad att köpa fivefingers - alternativet är bara lite småkyligt så här års.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:12Få som klarar att använda FF såhär års också. Svinkallt framförallt för tårna. Väldigt kul reklam, väldigt självmotsägande som sagt. Tyvärr.
Få som klarar att använda FF såhär års också. Svinkallt framförallt för tårna. Väldigt kul reklam, väldigt självmotsägande som sagt. Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:19Jag håller med dig Henrik. Det är rätt ironiskt.
Jag håller med dig Henrik. Det är rätt ironiskt.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:19Vibram = homeopati?
Vibram = homeopati?
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:21Oscar: håller inte med.
Oscar: håller inte med.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:26* om jag är teknologin, varför tar de patent på så mycket de kan och viftar sedan med dessa för att hindra ocker-neutraliserande konkurrens?
För att "jag är teknologin" och patent på skor inte har ett motsatsförhållande.* om jag är teknologin, varför sk
* om jag är teknologin, varför tar de patent på så mycket de kan och viftar sedan med dessa för att hindra ocker-neutraliserande konkurrens?
För att "jag är teknologin" och patent på skor inte har ett motsatsförhållande.
* om jag är teknologin, varför sk
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 11:28Johan - det står dig fritt att inte hålla med, men jag är nyfiken på vilka företag du menar existerar av andra skäl, d.v.s. aktivt tar beslut som missgynnar lönsamheten till fördel för andra värden?
Johan - det står dig fritt att inte hålla med, men jag är nyfiken på vilka företag du menar existerar av andra skäl, d.v.s. aktivt tar beslut som missgynnar lönsamheten till fördel för andra värden?