Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 16:28Själv har jag IBD (UC) och löpning gör att magen mår bättre och jag behöver inte fundera på vad jag äter. Löpningen (motion över huvud taget) är bra för personer med IBS ohc IBD.
5-10 km behöver du inte dextrosol.
Själv har jag IBD (UC) och löpning gör att magen mår bättre och jag behöver inte fundera på vad jag äter. Löpningen (motion över huvud taget) är bra för personer med IBS ohc IBD.
5-10 km behöver du inte dextrosol.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 16:40Ett bra sätt att orka hela passet är att inte planera ett för lång pass. När jag orkade springa 3-4 km planerade jag aldrig in ett pass på 7-8 km. 4 eller 5 snarare. När jag blev trött efter 4 km var det "bara" en km kvar och det orkar man alltid. Efter e
Ett bra sätt att orka hela passet är att inte planera ett för lång pass. När jag orkade springa 3-4 km planerade jag aldrig in ett pass på 7-8 km. 4 eller 5 snarare. När jag blev trött efter 4 km var det "bara" en km kvar och det orkar man alltid. Efter e
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 16:51*haha* jag vill inte släppa snuttefilten *wääää*
Jag tror jag har kvar det tills träningen blir en del av livet och inget som jag behöver planera för att genomföra.. Jag har trots allt en livshistoria av att hata löpning och vara expert på att komma på my
*haha* jag vill inte släppa snuttefilten *wääää*
Jag tror jag har kvar det tills träningen blir en del av livet och inget som jag behöver planera för att genomföra.. Jag har trots allt en livshistoria av att hata löpning och vara expert på att komma på my