Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 13:30Tackar för alla svar 🙂
Det låter vettigt det ni alla skriver. Helt klart finns det en anleding till att jag "HATAR BACKAR" - e kass på dem och därav borde jag träna mer backe. MEN, jag känner tappar lätt suget när jag måste springa backar o kanske känne
Tackar för alla svar 🙂
Det låter vettigt det ni alla skriver. Helt klart finns det en anleding till att jag "HATAR BACKAR" - e kass på dem och därav borde jag träna mer backe. MEN, jag känner tappar lätt suget när jag måste springa backar o kanske känne
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 15:17Jag tror att backträningen ger en del användbar styrka till marathonsteget. Men det är ju längre backar och kontrollerad fart som är grejen. Och Västerbron är inte direkt en brant passage utan i första hand seg. Jag tror det är lika intressant att träna u
Jag tror att backträningen ger en del användbar styrka till marathonsteget. Men det är ju längre backar och kontrollerad fart som är grejen. Och Västerbron är inte direkt en brant passage utan i första hand seg. Jag tror det är lika intressant att träna u
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 15:23Söder Mälarstrand på Halvmaran kändes fan som att springa baklänges 🙁
Söder Mälarstrand på Halvmaran kändes fan som att springa baklänges 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 15:40haha..."som o springa baklänges"... de ju f-n inte bra.
de e mest de branta backarna som jag är "rädd" för - även om jag nu ska tänka om o se det som bra träning (any day now)...får ta o leta upp en lagomt brant lång backe här i stan. Finns en del pote
haha..."som o springa baklänges"... de ju f-n inte bra.
de e mest de branta backarna som jag är "rädd" för - även om jag nu ska tänka om o se det som bra träning (any day now)...
får ta o leta upp en lagomt brant lång backe här i stan. Finns en del pote
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 09:09Malin: I närheten av Uppsala högar finns ju Röbo-spåret. Helt klart backigt enligt mig.
Malin: I närheten av Uppsala högar finns ju Röbo-spåret. Helt klart backigt enligt mig.
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 11:42Var är Röbospåret?!?
Var är Röbospåret?!?
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 12:37Röbospåret:
http://kartor.uppsala.se/SCRIPTS/hsrun.exe/extwebb/int/MapXtreme.htx;start=PrintFrameset?cmd=zoomToFeature&buffer=2000&theme=FRITID_MOTIONSSPAR&frametype=0&layer=Motionssp%E5r&feature=4
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 14:36Kristin - jo, jag vet att de finns fler backar. Poängen med uttalandet var att det är väldigt flackt i Uppsala o jag är uppvuxen ute på gärdena norr om stan - vi körde inte mkt backe när jag växte upp. Dessutom gammal fotbollsspelare o där körde vi heller
Kristin - jo, jag vet att de finns fler backar. Poängen med uttalandet var att det är väldigt flackt i Uppsala o jag är uppvuxen ute på gärdena norr om stan - vi körde inte mkt backe när jag växte upp. Dessutom gammal fotbollsspelare o där körde vi heller