Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:13>Så tveka inte, dela med dig av dina bästa tips på
traningstips@funbeat.se
senast den 5 feb (2009).
>Så tveka inte, dela med dig av dina bästa tips på
senast den 5 feb (2009).
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:33Jag har själv aldrig provat på crosstraining. Men det kan nog vara ett jättebra för den som inte vill bygga stora muskler, utan tränar för att hålla igång.
I crosstraining så jobbar man mycket med att stärka leder, vrister och småmuskler som man inte tro
Jag har själv aldrig provat på crosstraining. Men det kan nog vara ett jättebra för den som inte vill bygga stora muskler, utan tränar för att hålla igång.
I crosstraining så jobbar man mycket med att stärka leder, vrister och småmuskler som man inte tro
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:46okey, ja har nu äntligen kommit igång me träningen på riktigt efter mycket slit, och har nu klarat att hålla igång de hela!
Det som gjorde att jag klarade de (för ja har sån ******* dålig självdisciplin så det har inte varit det lättaste) var att jag sat
okey, ja har nu äntligen kommit igång me träningen på riktigt efter mycket slit, och har nu klarat att hålla igång de hela!
Det som gjorde att jag klarade de (för ja har sån ******* dålig självdisciplin så det har inte varit det lättaste) var att jag sat
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 18:40Okidoki Pontus....Sikta mot stjärnorna ....å hamna i talltopparna??!! Å de e faan inte illa det.:D//Kjell.
Okidoki Pontus....Sikta mot stjärnorna ....å hamna i talltopparna??!! Å de e faan inte illa det.:D//Kjell.