Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 13:11Nu måste jag bara skriva de...Den bästa träningen är ..... Den träningen som blir av.
Nu måste jag bara skriva de...Den bästa träningen är ..... Den träningen som blir av.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:32Tack Siv Einstein Eriksson...Där satt den.!//Kjell.
Tack Siv Einstein Eriksson...Där satt den.!//Kjell.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:26Variation i träningen tror jag mycket på och att man planerar in den i sitt övriga liv.
Variation i träningen tror jag mycket på och att man planerar in den i sitt övriga liv.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 16:54Helt klart Sara....å så ska den väl vara rolig eller åtminstingen icke-plågsam-och fodrande-tvångsmässig-jobbig-stressig etc.//Kjell.
Helt klart Sara....å så ska den väl vara rolig eller åtminstingen icke-plågsam-och fodrande-tvångsmässig-jobbig-stressig etc.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 22:10Siv Eriksson! Ditt tips är bara bäst, den bästa träningen är verkligen den som faktiskt blir av. Klockrent!
Siv Eriksson! Ditt tips är bara bäst, den bästa träningen är verkligen den som faktiskt blir av. Klockrent!
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 15:52Det jag tänker på under ett pass är självklart intensiteten. Att man inte får för lång vila mellan seten osv. 2 minuter brukar vara lagom.
När jag tränar, så tränar jag inte vikten. Som allt för många nya på gymmet gör. Springer till frivikterna som uppvä
Det jag tänker på under ett pass är självklart intensiteten. Att man inte får för lång vila mellan seten osv. 2 minuter brukar vara lagom.
När jag tränar, så tränar jag inte vikten. Som allt för många nya på gymmet gör. Springer till frivikterna som uppvä
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:10Cross-training i all ära...... å så har jag gamla gubben köpt tvenne hantlar där man kan få till en typ massa olika övningar hitan å ditan.
Du har gjort en djävla fin beskrivning av styrketräning tycker jag ...men för oss gubbar som bara kutar länge å lån
Cross-training i all ära...... å så har jag gamla gubben köpt tvenne hantlar där man kan få till en typ massa olika övningar hitan å ditan.
Du har gjort en djävla fin beskrivning av styrketräning tycker jag ...men för oss gubbar som bara kutar länge å lån
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 08:15Vad anser ni om Crosstrainer? Är det bra träning? /Cecilia
Vad anser ni om Crosstrainer? Är det bra träning? /Cecilia
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 09:02Vid dom tillfällen då min kropp tycker att jag sprungit lite väl mycket, men jag ändå är konditionsträningssugen så kör jag crosstrainer istället. Efter exempelvis en mara tycker jag också det är skönt att stå och skava liten på crosstrainern som uppmjukn
Vid dom tillfällen då min kropp tycker att jag sprungit lite väl mycket, men jag ändå är konditionsträningssugen så kör jag crosstrainer istället. Efter exempelvis en mara tycker jag också det är skönt att stå och skava liten på crosstrainern som uppmjukn
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 17:04Undrar om inte Cross-training och Crosstrainer är helt olika saker. Annars så vet jag en som har missuppfattat rubbat. (igen!?).//Kjell.
Undrar om inte Cross-training och Crosstrainer är helt olika saker. Annars så vet jag en som har missuppfattat rubbat. (igen!?).//Kjell.