Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 00:39Läsförståelsen är på topp.
Läsförståelsen är på topp.
Quote from Catharina Brattlin on 2 February 2009, 00:51Ja, den verkar onekligen vara det.
Ja, den verkar onekligen vara det.
Quote from Olof Robertson on 2 February 2009, 09:20Ja det är riktigt underhållande 🙂 Men det är nästan alltid så i trådar, folk läser inte ordentligt utan bara svarar 😀
Ja det är riktigt underhållande 🙂 Men det är nästan alltid så i trådar, folk läser inte ordentligt utan bara svarar 😀
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2009, 11:52Jag tycker detta är roligt och intressant att läsa!
Jag tycker detta är roligt och intressant att läsa!
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 14:43vilket är roligt och intressant? 90% av inläggen är ju bara skitsnack.
vilket är roligt och intressant? 90% av inläggen är ju bara skitsnack.
Quote from Catharina Brattlin on 2 February 2009, 14:45Det stavas "ironi", Irene.
Det stavas "ironi", Irene.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 14:48ohh, sorry, haha...ni är sååå roliga.
PS Detta är sista jag läser och skriver i denna kassa diskussion.Ds
ohh, sorry, haha...ni är sååå roliga.
PS Detta är sista jag läser och skriver i denna kassa diskussion.Ds
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 14:50Självinsikt.
Självinsikt.
Quote from Camilla Höög on 2 February 2009, 16:19Eftersom vi skulle maila alla tips till traningstips@funbeat.se så är det väl alldeles perfekt att du slutar skriva här 😉
Tråden blev ett test för att se hur många som kunde följa instruktioner 🙂
Eftersom vi skulle maila alla tips till traningstips@funbeat.se så är det väl alldeles perfekt att du slutar skriva här 😉
Tråden blev ett test för att se hur många som kunde följa instruktioner 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 16:20Här kommer mina bästa tips:
1)
Äh, skoja bara.... (H)
Här kommer mina bästa tips:
1)
Äh, skoja bara.... (H)