Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:33Tja...fast det beror ju på hur man tänker....men jag förstår vad du menar 🙂
Tja...fast det beror ju på hur man tänker....men jag förstår vad du menar 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 20:19"En ganska ny typ av styrketräning heter Easy Line.
Där jobbar man med luftmotstånd, istället för vikter.
Du blir stark men bygger inte "bullmuskler"."Men vadå bullmuskler, alla muskler blir ju bulliga om dom blir starkare. Man kan träna uthållighet men
"En ganska ny typ av styrketräning heter Easy Line.
Där jobbar man med luftmotstånd, istället för vikter.
Du blir stark men bygger inte "bullmuskler"."
Men vadå bullmuskler, alla muskler blir ju bulliga om dom blir starkare. Man kan träna uthållighet men
Quote from Jan Lundquist on 31 January 2009, 20:25Precis min åsikt. Det är klart att musklerna inte vet om det är luft eller metall som ger motstånd och därmed växer mer eller mindre. Låter lite som en TV-shop-produkt i mina öron.
Precis min åsikt. Det är klart att musklerna inte vet om det är luft eller metall som ger motstånd och därmed växer mer eller mindre. Låter lite som en TV-shop-produkt i mina öron.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 20:36word!!!
word!!!
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 21:41Fredrik: "Det säger väl sig självt?
Om man vill vinna så är det ingen hit att tipsa konkurrenterna om allt."I det långa loppet så förlorar du eftersom om du har kommit på ett sett att vinna, så kommer du ju inte att ha en värdig konkurrent.
Bättre att
Fredrik: "Det säger väl sig självt?
Om man vill vinna så är det ingen hit att tipsa konkurrenterna om allt."
I det långa loppet så förlorar du eftersom om du har kommit på ett sett att vinna, så kommer du ju inte att ha en värdig konkurrent.
Bättre att
Quote from Elias Engqvist on 31 January 2009, 22:13OK, då ger jag alla mina konkurrenter ett tips: Träna hårt av bara helvete!!!
OK, då ger jag alla mina konkurrenter ett tips: Träna hårt av bara helvete!!!
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:16(t+) 😀
(t+) 😀
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:23Fast jag tänkte faktiskt som Tobias... 🙂
Fast jag tänkte faktiskt som Tobias... 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:30Ursäkta mig! Trodde i min enfald att man skulle tipsa varandra om sådant man tycker är roligt och höjer livskvalitén. Alla verkar istället kritisera varandras tips... Trist!
Ursäkta mig! Trodde i min enfald att man skulle tipsa varandra om sådant man tycker är roligt och höjer livskvalitén. Alla verkar istället kritisera varandras tips... Trist!
Quote from Catharina Brattlin on 31 January 2009, 22:39Jag har uppfattat tråden som att vi skulle maila Olle våra bästa träningstips, som sen kanske kan hamna i tidningen Outside. Inte att vi skulle delge andra FB-medlemmar de bästa träningstipsen.
Men jag kanske har missuppfattat det hela?
Jag har uppfattat tråden som att vi skulle maila Olle våra bästa träningstips, som sen kanske kan hamna i tidningen Outside. Inte att vi skulle delge andra FB-medlemmar de bästa träningstipsen.
Men jag kanske har missuppfattat det hela?