Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:26Jag är bara vanlig vardagsmotionär som efter många år insåg att det faktiskt är jätteskönt att röra på sig.
Jag kan tala mig varm om...
Raska natursköna promenader. De gör nytta både fysiskt och psykiskt.
Sen Powerwalk framför Tv:n. Själv älskar jag L
Jag är bara vanlig vardagsmotionär som efter många år insåg att det faktiskt är jätteskönt att röra på sig.
Jag kan tala mig varm om...
Raska natursköna promenader. De gör nytta både fysiskt och psykiskt.
Sen Powerwalk framför Tv:n. Själv älskar jag L
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:36Maila helst till traningstips@funbeat.se , dvs skriv inte ner tipsen här.
Angående frågan vad tipsen ska vara till: Bara ni specificerar syftet med tipset så går vad som helst bra.
Maila helst till traningstips@funbeat.se , dvs skriv inte ner tipsen här.
Angående frågan vad tipsen ska vara till: Bara ni specificerar syftet med tipset så går vad som helst bra.
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 18:52Mitt bästa träningstips kan sammanfattas i ett ord; variation. Dvs variera din träning och låt aldrig (eller nästan aldrig, ibland är det oundvikligt) två efterföljande träningspass vara lika. På så sätt tränas olika delar av kroppen och kroppens funktion
Mitt bästa träningstips kan sammanfattas i ett ord; variation. Dvs variera din träning och låt aldrig (eller nästan aldrig, ibland är det oundvikligt) två efterföljande träningspass vara lika. På så sätt tränas olika delar av kroppen och kroppens funktion
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 06:56Sätt focus på att komma igenom dörren. När man väl är ute så är det lättare!
Sätt focus på att komma igenom dörren. När man väl är ute så är det lättare!
Quote from Elias Engqvist on 30 January 2009, 07:26det var väldigt vad svårt det var att läsa innantill!
det var väldigt vad svårt det var att läsa innantill!
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 14:42Jag tror ordet "helst" spelar oss ett spratt eller så mailar man oxå, förutom att posta det här kanske :D.
Jag tror ordet "helst" spelar oss ett spratt eller så mailar man oxå, förutom att posta det här kanske :D.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 14:58De bästa tipsen behåller "man" själv.
De bästa tipsen behåller "man" själv.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 15:07Japp så gör jag oxå och så mörkar jag min träning som "rehab" och om ett par år kommer jag stå på prispallen i... öhhh, eeehhh....
Japp så gör jag oxå och så mörkar jag min träning som "rehab" och om ett par år kommer jag stå på prispallen i... öhhh, eeehhh....
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:20En liiiten fråga bara.....Varför skall man behålla de bästa tipsen för sig själv....!?!
En liiiten fråga bara.....Varför skall man behålla de bästa tipsen för sig själv....!?!
Quote from ellen olsson on 30 January 2009, 16:32Det säger väl sig självt?
Om man vill vinna så är det ingen hit att tipsa konkurrenterna om allt.
Det säger väl sig självt?
Om man vill vinna så är det ingen hit att tipsa konkurrenterna om allt.