Quote from Guest on 15 November 2009, 17:11Vore kul och veta vilka som är med.
Själv springer jag med fyratimmarsgruppen
Vore kul och veta vilka som är med.
Själv springer jag med fyratimmarsgruppen
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 17:21Jag springer i 4-timmars, men ska nog byta till 3.45 tills långpassen kommer igång.
Jag springer i 4-timmars, men ska nog byta till 3.45 tills långpassen kommer igång.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 17:56räcker upp handen
3:45 som i fjol, känns alldeles för lätt nu men jag vet att det blir ingen lek i april!
Målsättningen i år är att göra kvalitetspassen (tis, tors) RÄTT den här säsongen, inte bara lufsa runt Årstaviken gång på gång i samma jämnsega tempo
räcker upp handen
3:45 som i fjol, känns alldeles för lätt nu men jag vet att det blir ingen lek i april!
Målsättningen i år är att göra kvalitetspassen (tis, tors) RÄTT den här säsongen, inte bara lufsa runt Årstaviken gång på gång i samma jämnsega tempo
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 18:134:15-gruppen.
4:15-gruppen.
Quote from Sofie Schenell on 15 November 2009, 18:27Kul att det finns nägra till här.
Mitt mål ligger lite tidigare nämligen 7:e mars Barcelona Marathon.
På sommaren blir det mest satsning på cykeltävlande för min del.
Så SM får vänta några år
Kul att det finns nägra till här.
Mitt mål ligger lite tidigare nämligen 7:e mars Barcelona Marathon.
På sommaren blir det mest satsning på cykeltävlande för min del.
Så SM får vänta några år
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:48Jag är med kommer att hoppa mellan 4 timmars och 4.15 timmars.
Tycker det är så kul att springa och småsnacka - jag längtar till de lååååånga passen 🙂
Jag är med kommer att hoppa mellan 4 timmars och 4.15 timmars.
Tycker det är så kul att springa och småsnacka - jag längtar till de lååååånga passen 🙂
Quote from Sofie Schenell on 15 November 2009, 19:59Kul att ha andra att springa med på långpassen.
Mina långpass innan Berlin var mördande trista.
Fick ihop 25 km som längst.
Kul att ha andra att springa med på långpassen.
Mina långpass innan Berlin var mördande trista.
Fick ihop 25 km som längst.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:15Jag är också med! Håller mig i 4.15-gruppen. Jag kan ju säga att jag hade inte gått ut i det nedrans vädret som var i morse om jag inte var med i TSM, så de här träningarna är riktigt bra för mig.
Jag är också med! Håller mig i 4.15-gruppen. Jag kan ju säga att jag hade inte gått ut i det nedrans vädret som var i morse om jag inte var med i TSM, så de här träningarna är riktigt bra för mig.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:414-timmarsgruppen här.
4-timmarsgruppen här.
Quote from Susan Hartley on 15 November 2009, 20:54Jag är med, 4.15-gruppen. Det är första gången för mig. Annorlunda och kul att träna i grupp, fartleken idag var väldigt rolig.
Johanna Lu: Jag tror förresten att jag såg dig idag! 🙂
Jag är med, 4.15-gruppen. Det är första gången för mig. Annorlunda och kul att träna i grupp, fartleken idag var väldigt rolig.
Johanna Lu: Jag tror förresten att jag såg dig idag! 🙂