Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är också med, jag testar 4 h gruppen i år.

Jag springer i 4-timmars gruppen...har väl inte riktigt kommit igång än men bättre sa det bli. Ska försöka köra kvalitetspassen under veckan i år...blev lite si och så med det förra året :-). Jag tyckte iaf att det var jätte kul på deras träningar förra å

Jag är med 😉 för tredje året. Kommer att träna i 3.30 - 3.45 - 4.00 som det passar beroende på dagsformen och beroende på hur mina nackproblem utvecklas.

Jag sprang med 4-timmars förra året, men i år blir det 3:45. TSM-passen är verkligen veckans höjdpunkt, så det är definitivt lättare att komma ut när det är mindre bra väder. Men, idag ser det ju kanon ut!

Det är ju typiskt att jag vaknar trött, hängig och med huvudvärk (trots hemmakväll i går) och inte kan vara med i dag när det är så fint väder.
Konstigt, de där söndagmornarna som jag bävade så för har blivit en mycket trevlig ritual i mitt liv.

Nu är man på banan igen.
Men idag skippar jag då mina ben inte är upplagda för intervaller.
Lite stela efter snabbdistans i fredags

Trist att du kände dig risig i morse, Johanna. Det var annars en mycket trevligt träningspass i solen. 🙂 Vi körde intervallerna på Stadion, ca. 5:00-tempo. Krya på dig!

Vi fick förresten lite besked om upplägget nästa vecka. Vår grupp kör distanspasse

Men ååååå, vad jag hade velat vara med när du skriver så där, Johanna. (Men jag inser att det var rätt beslut att stanna hemma.) Låter ju riktigt kul.
Tack för info om nästa söndag, då ska jag vara med. Detta skriver jag trots att jag ska fira syrrans 30-

Riktigt kul att springa med TSM igen efter 2 söndagar utan.

Instämmer med Peter. Riktigt skönt att komma ut igen efter två söndagar utan TSM. Var dessutom ganska behagligt väder idag, men blir eventuellt sista veckan för året i shorts... Springer än så länge i 4-timmarsgruppen, men funderar lite på 3.45...