Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 15:58Har inte varit med på en månad. Idag skulle jag vara med, men en förkylning hindrade det. Nästa vecka ska det dock bli andra bullar!!
Har inte varit med på en månad. Idag skulle jag vara med, men en förkylning hindrade det. Nästa vecka ska det dock bli andra bullar!!
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 16:17Var anmäler man sig till TSM?
Var anmäler man sig till TSM?
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 16:34I Stockholm är det tyvärr fullt.
I Stockholm är det tyvärr fullt.
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 20:55I morse var jag så fruktansvärt trött när väckarklockan ringde, men jag visste att jag skulle vakna till då jag skulle se alla er andra löpare på Stadion, så det var bara att masa sig iväg. Och precis så blev det!
I morse var jag så fruktansvärt trött när väckarklockan ringde, men jag visste att jag skulle vakna till då jag skulle se alla er andra löpare på Stadion, så det var bara att masa sig iväg. Och precis så blev det!
Quote from Sofie Schenell on 19 December 2009, 13:49Vilka skor ska man ha imorn.
Icebugs eller ett par Adidas med GTX?
Vilka skor ska man ha imorn.
Icebugs eller ett par Adidas med GTX?
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 15:47Jag satsar på mina vanliga.
(jag har inga andra... 🙂
Jag satsar på mina vanliga.
(jag har inga andra... 🙂
Quote from Sofie Schenell on 22 February 2010, 21:36Hoppas det har gått bra för alla.
Nu gör jag ett litet uppehåll för Barcelona maraton den 7:e mars.
Får se om jag kommer igen i slutet av Mars
Hoppas det har gått bra för alla.
Nu gör jag ett litet uppehåll för Barcelona maraton den 7:e mars.
Får se om jag kommer igen i slutet av Mars
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 22:37Lycka till och återkom med hur det gick i Barcelona
Lycka till och återkom med hur det gick i Barcelona
Quote from Sofie Schenell on 14 March 2010, 19:32Ja då var maran i Barcelona avklarad.
Persade med en halvtimme.
Som tur så klarade vi oss undan det värsta snöovädret på 25 år(H)
BILD:http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/09/article-1256549-08A2A4D5000005DC-305_634x507.jpg
Ja då var maran i Barcelona avklarad.
Persade med en halvtimme.
Som tur så klarade vi oss undan det värsta snöovädret på 25 år(H)
BILD:http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/09/article-1256549-08A2A4D5000005DC-305_634x507.jpg
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 11:02hEJ jAG VAR MED I tsm tsOCKHOLM FÖRRA VINTERN - RIKTIGT KUL, SPARNG INTE MARAN I JUNI FÖRRA ÅRET HADE FULLT UPP MED hLAVVÄTTERN, vÄTTERNRUNDA, oCH bÅDE HALV & HEL VANSBRO TRÄNINGaR.
i VINTRAS VAR DET BARA LÄNGD INFÖR öPPET SPÅr.är anmäld till maran och
hEJ jAG VAR MED I tsm tsOCKHOLM FÖRRA VINTERN - RIKTIGT KUL, SPARNG INTE MARAN I JUNI FÖRRA ÅRET HADE FULLT UPP MED hLAVVÄTTERN, vÄTTERNRUNDA, oCH bÅDE HALV & HEL VANSBRO TRÄNINGaR.
i VINTRAS VAR DET BARA LÄNGD INFÖR öPPET SPÅr.
är anmäld till maran och