Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 23:07Med tanke på hur en P3 ser ut så spelar kanske inte några gram hit och dit jättteroll!
Men visst, jag tänkte på hållbarheten och inte vikten!
Med tanke på hur en P3 ser ut så spelar kanske inte några gram hit och dit jättteroll!
Men visst, jag tänkte på hållbarheten och inte vikten!
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 00:25Jag har conti gator skins på pendlingsraketen; det smalaste jag hittade till mina MTB-fälgar. Har inte cyklat särskilt långt, men hittills är jag nöjd.
Du får gärna testa om jag nu någon gång börjar cykla till jubbet igen...
Jag har conti gator skins på pendlingsraketen; det smalaste jag hittade till mina MTB-fälgar. Har inte cyklat särskilt långt, men hittills är jag nöjd.
Du får gärna testa om jag nu någon gång börjar cykla till jubbet igen...
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 09:54eller okänslig!
eller okänslig!
Quote from Berit Bengtson on 11 March 2009, 19:41Trots prisskillnaden är GP4Season och GatorSkin i praktiken mer lika än vad tillverkarreklamen visar.
Enl det här testet
http://content.delius-klasing.de/interfaces/payment/?id=193
väger ett 23mm Gator Skin 215g
och ett 23mm GP 4Season 224g enl de här te
Trots prisskillnaden är GP4Season och GatorSkin i praktiken mer lika än vad tillverkarreklamen visar.
Enl det här testet
http://content.delius-klasing.de/interfaces/payment/?id=193
väger ett 23mm Gator Skin 215g
och ett 23mm GP 4Season 224g enl de här te
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:504-season verkar inte vara med i testen.
4-season verkar inte vara med i testen.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 20:37Funkar 4 season bättre resten av året också (höst / regn etc) eller då bör man köra på mer mönstrat ändå?
Tror det blir Ultra Sport till våren... 200:-/st på CC
Funkar 4 season bättre resten av året också (höst / regn etc) eller då bör man köra på mer mönstrat ändå?
Tror det blir Ultra Sport till våren... 200:-/st på CC
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 20:41Hur bra funkar förresten däck typ Ultra sport i regn?
Hur bra funkar förresten däck typ Ultra sport i regn?
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 20:424-season sägs vara ett däck för vår-höstväder och de jag vet som har kört på dom är nöjda.
Vilken gummiblandning eller vilka adhesiver som används är garanterat en väl bevarad hemlighet.
Jag tror inte Tour testar gummiblandningarna i gaskromatograf eller
4-season sägs vara ett däck för vår-höstväder och de jag vet som har kört på dom är nöjda.
Vilken gummiblandning eller vilka adhesiver som används är garanterat en väl bevarad hemlighet.
Jag tror inte Tour testar gummiblandningarna i gaskromatograf eller
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:02Är conti cross 28 slang ok? Finns bättre i storlek 28C?
Det går förresten inte att komma ner i 25C däck på 32 hjulen eller vad händer?
Är conti cross 28 slang ok? Finns bättre i storlek 28C?
Det går förresten inte att komma ner i 25C däck på 32 hjulen eller vad händer?
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:06Jag kör med Vittoriaslangar 23mm och de pumpar jag till 32 mm dubbdäck.
Jag kör med Vittoriaslangar 23mm och de pumpar jag till 32 mm dubbdäck.