Quote from Jan Lundquist on 24 August 2007, 13:56WOW, verkligen imponerande (t+)
WOW, verkligen imponerande (t+)
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 14:09Bra jobbat!
Bra jobbat!
Quote from Panama B on 24 August 2007, 14:15(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
(V)(V)(V)(V)(V)(V)(V)(V)
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
(V)(V)(V)(V)(V)(V)(V)(V)
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 15:04Tack, Magnus, som gjorde mig uppmärksam på detta!
Fy fanken vad häftigt!! (V)
Tack, Magnus, som gjorde mig uppmärksam på detta!
Fy fanken vad häftigt!! (V)
Quote from Emma Sjöberg on 24 August 2007, 15:16Jag har just pratat lite med honom. han låter som han brukar.. som en göteborgare som babblar på som bara sjutton!! En aning trött men grymt nöjd över att vara i mål var han.. joo Det tror vi alla på!!
Sen började han surra om att han inte hade några hän
Jag har just pratat lite med honom. han låter som han brukar.. som en göteborgare som babblar på som bara sjutton!! En aning trött men grymt nöjd över att vara i mål var han.. joo Det tror vi alla på!!
Sen började han surra om att han inte hade några hän
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 15:19Christer is my hero! (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Christer is my hero! (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Panama B on 24 August 2007, 15:55Är det inte dax att sova snart.... för Herr Christer eller pratar han och cyklar han i sömnen...
Är det inte dax att sova snart.... för Herr Christer eller pratar han och cyklar han i sömnen...
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 16:01Jag ryser av beundran inför såna här prestationer!!!
Är ju inte helt fel när det dessutom är 30 kvalificerade personer från ens alldeles egna klubb.
WOW!!!!!
Jag ryser av beundran inför såna här prestationer!!!
Är ju inte helt fel när det dessutom är 30 kvalificerade personer från ens alldeles egna klubb.
WOW!!!!!
Quote from Fredrik Olsson on 24 August 2007, 17:25Någon som vet hur många svenskar som körde PBP i år?
Någon som vet hur många svenskar som körde PBP i år?
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 17:34Hej Christer och övriga PbP are.
Det finns väl bara en sak man kan skriva när man kört 4 VR på raken inom 90 timmar och det är grattis.
Så GRATTIS Chriser!
P.
Hej Christer och övriga PbP are.
Det finns väl bara en sak man kan skriva när man kört 4 VR på raken inom 90 timmar och det är grattis.
Så GRATTIS Chriser!
P.