Quote from ellen olsson on 24 August 2007, 18:54> Saxat från HCKs Forum: åsså har jag saxat från ck.se
Aha! Jag trodde först att du lärt dig franska i sommar... 😉
> Saxat från HCKs Forum: åsså har jag saxat från ck.se
Aha! Jag trodde först att du lärt dig franska i sommar... 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 19:47Moi aussi Fredrik. Francaise c´est pas difficile... Il faut seulment buvez quelque bierre es aprez ca, on parlais courament...!!! (t+) Silva, est que tu voulez essayer quelque nuit avec moi..??!!! 😉
För övrigt vill jag bara instämma med övriga och tycke
Moi aussi Fredrik. Francaise c´est pas difficile... Il faut seulment buvez quelque bierre es aprez ca, on parlais courament...!!! (t+) Silva, est que tu voulez essayer quelque nuit avec moi..??!!! 😉
För övrigt vill jag bara instämma med övriga och tycke
Quote from Funbeat user on 24 August 2007, 20:5194 anmälda svenskar i år. Av rapporter att döma tuffa förhållanden med mycket regn längs vägen.
Tokbra av alla som tog sig runt! Att vara en PBP-finisher är fan respekt. På riktigt.
94 anmälda svenskar i år. Av rapporter att döma tuffa förhållanden med mycket regn längs vägen.
Tokbra av alla som tog sig runt! Att vara en PBP-finisher är fan respekt. På riktigt.
Quote from Emma Sjöberg on 24 August 2007, 23:19Hur tänker du nu Fredrik??
Jonas.. nuit.. betyder kväll.. tror jag.. avec moi.. betyder med mej.. alltså.. kväll med mej?? vad betyder då det där innan?? Äre nåt med cykel?? 🙂
Håller med Pernilla!! Respekt! Vilka hårdingar!!
(L)
Hur tänker du nu Fredrik??
Jonas.. nuit.. betyder kväll.. tror jag.. avec moi.. betyder med mej.. alltså.. kväll med mej?? vad betyder då det där innan?? Äre nåt med cykel?? 🙂
Håller med Pernilla!! Respekt! Vilka hårdingar!!
(L)
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 21:39Hej på er alla.
Och visst blir man imponerad över detta. Men mer av en slump ramlade jag över en "snubbe" på nätet som slutfört PBP "helt j#"¤ sjukt" många gånger och det är Muzellec Jean-Claude Audax Club Nordique och han har gjort det följande år 79 83
Hej på er alla.
Och visst blir man imponerad över detta. Men mer av en slump ramlade jag över en "snubbe" på nätet som slutfört PBP "helt j#"¤ sjukt" många gånger och det är Muzellec Jean-Claude Audax Club Nordique och han har gjort det följande år 79 83
Quote from Mats Andersson on 30 August 2007, 22:29Han e grym!
Han e grym!