Quote from Guest on 16 February 2010, 17:46hej igen jag vill höra er åsikter när det gäller kosttilskott för cyklister....
Snabba kolhydrater = CARBO FX
Långsamma kolhydrater = Sloow Carbs-2
Magnesium = ENERVIT GT
Kreatin = CREA FX
http://www.gymvaruhuset.com/så kom gärna med er åsikter om ko
hej igen jag vill höra er åsikter när det gäller kosttilskott för cyklister....
Snabba kolhydrater = CARBO FX
Långsamma kolhydrater = Sloow Carbs-2
Magnesium = ENERVIT GT
Kreatin = CREA FX
http://www.gymvaruhuset.com/
så kom gärna med er åsikter om ko
Quote from Fredrik Närenfors on 16 February 2010, 17:56Sloow Carbs skulle jag passa mig för. Det är mest fruktsocker om jag inte minns fel och det kan kroppen bara ta upp en begränsad mängsd av per dygn och endast via levern. Om inte levern har nån plats över just då så kan det inte omvandlas till blodsocker
Sloow Carbs skulle jag passa mig för. Det är mest fruktsocker om jag inte minns fel och det kan kroppen bara ta upp en begränsad mängsd av per dygn och endast via levern. Om inte levern har nån plats över just då så kan det inte omvandlas till blodsocker
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:16Varför skulle du behöva kosttillskott?
Varför skulle du behöva kosttillskott?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 19:11Saman, jag gick inte på den lätte!
Saman, jag gick inte på den lätte!
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 19:46De kosttillskott jag tar är enbart magnesium, c-vitamin brus samt blutsaft i bland för järndepåerna som vi tjejer kan begöva ha lite extra av då och då. Det tycker jag räcker sen äter jag bara vanlig mat det tycker jag räcker för att man ska få i sig allt
De kosttillskott jag tar är enbart magnesium, c-vitamin brus samt blutsaft i bland för järndepåerna som vi tjejer kan begöva ha lite extra av då och då. Det tycker jag räcker sen äter jag bara vanlig mat det tycker jag räcker för att man ska få i sig allt
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 20:19snabba kolhydrater: Pågens kanelsnäckor, Snickers
långsamma kolhydrater: Havregrynsgröt
C-vitamin: Apelsin
B-vitamin: Pilsner
snabba kolhydrater: Pågens kanelsnäckor, Snickers
långsamma kolhydrater: Havregrynsgröt
C-vitamin: Apelsin
B-vitamin: Pilsner
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 20:55Kaffe= antioxidanter
Kaffe= antioxidanter
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 21:15öl?
öl?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 22:11Snabba: Twix i storpack.
Återhämtning: mjölk
Snabba: Twix i storpack.
Quote from Kerstin Söderquist on 17 February 2010, 10:28Men snälla Anders hur har du tänckt?
Återhämtning: mjölkTWIX Ingredienser: socker, glukossirap, vetemjöl, vegetabiliskt fett, skummjölkspulver, kakaosmör, kakaomassa, smörfett, vasslepulver, laktos, fettreducerat kakaopulver,
Men snälla Anders hur har du tänckt?
TWIX Ingredienser: socker, glukossirap, vetemjöl, vegetabiliskt fett, skummjölkspulver, kakaosmör, kakaomassa, smörfett, vasslepulver, laktos, fettreducerat kakaopulver,