Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 10:45Det går väl alldeles utmärkt att använda Twix, det är ju socker i.
Man kan använda tex Enervit eller Vitargo men det kostar mycket mer.
Det går väl alldeles utmärkt att använda Twix, det är ju socker i.
Man kan använda tex Enervit eller Vitargo men det kostar mycket mer.
Quote from Kerstin Söderquist on 17 February 2010, 10:53Kaffe= antioxidanter det helt korrekt då skulle jag säga rött te har mer antiox i sig än kaffe och utan koffein o INTE vätskedrivande:)
Kaffe= antioxidanter det helt korrekt då skulle jag säga rött te har mer antiox i sig än kaffe och utan koffein o INTE vätskedrivande:)
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 10:55Varför behöver du kosttillskott?
Varför behöver du kosttillskott?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:00http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/te-och-kaffe-inte-vatskedrivande-1.900274
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/te-och-kaffe-inte-vatskedrivande-1.900274
Quote from Kerstin Söderquist on 17 February 2010, 11:04jag tar kosttillskott enbar för komplettering av min hemlagade normala mat....
jag tar kosttillskott enbar för komplettering av min hemlagade normala mat....
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:16Då är det bättre att äta en mer allsidig kost.
Då är det bättre att äta en mer allsidig kost.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:20Att få minelbrist eller vitamin brist är väldigt ovanligt om man äter en varierad kost. Skälet är enkelt, om du tränar så äter du mer än normalt och får i dig tillräckligt
Problemet med vitamin- och mineral brist brukar drabba personer som INTE motioner
Att få minelbrist eller vitamin brist är väldigt ovanligt om man äter en varierad kost. Skälet är enkelt, om du tränar så äter du mer än normalt och får i dig tillräckligt
Problemet med vitamin- och mineral brist brukar drabba personer som INTE motioner
Quote from Lena O on 17 February 2010, 11:29Saman: Intressant ... hur får du reda på förresten vilka tillskott du behöver?
Saman: Intressant ... hur får du reda på förresten vilka tillskott du behöver?
Quote from Kerstin Söderquist on 17 February 2010, 11:46genom att testa att ladda en ggå med fett och annan med kolhydrater inför en distans träning, Då får du reda på vilken gav mer efekt på dig.
ENERVIT GT var si o så om jag får säga, men andra sidan den är vetenskaplig bevisat mot muskelkramp.
Sen tar jag
genom att testa att ladda en ggå med fett och annan med kolhydrater inför en distans träning, Då får du reda på vilken gav mer efekt på dig.
ENERVIT GT var si o så om jag får säga, men andra sidan den är vetenskaplig bevisat mot muskelkramp.
Sen tar jag
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 12:12Parmesan har det mesta du behöver efter träningen. Gott e det ju oxå
Parmesan har det mesta du behöver efter träningen. Gott e det ju oxå