Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelvilka kosttillskott för cyklister …
You need to log in to create posts and topics.

jag är inte fel ute...

Inte jag heller... (t+)

Anders: Det är det fina med placebo - Det Fungerar 😉

Gazzah: Japp.

Men det fina med "riktiga" grejer är dett de BÅDE har placebo-effekt och en fysiologisk effekt. Två i en, så att säga ...

Sådana här diskussioner oroar mig lite. Implicit ger de sken av att man kan höja sin prestation på kemisk väg. Min uppfattning är att det finns mycket som träning kan ge vad gäller att höja prestationen först. Så länge vi inte har nått taket för vad träni

Anders: Tror du det så 😉

Jag ser ingen skillnad i att äta riktigt för optimal prestation eller att äta kosttillskott. Det är samma prylar fast i koncentrerad form, många tycker att det är onödigt med kosttillskott men dom blandar ofta ihop sakerna. Sportar man på elit nivå så är

Hallå igen Saman, jag skojar inte fullt ut om parmesanen. Det är ju en högkoncentrerad mjölkprodukt som därmed innehåller massa mineral, som kalcium, magnesium, natrium mm. Om du även är ute efter protein efter träningen så har du en proteinhalt på över 4

Ät vanlig bra mat, det är tillräckligt och antagligen det bästa.

Tror Ni på kosttillskottsindustrin är Ni naiva och lurade, -tyvärr.

Det finns starka ekonomisak intressen i den branchen och de ligger i bland på fel sida om gränsen om vad som är tillåte

Räcker inte hemkunskapen och empirisk forskning i köket?
Går det att äta o överlever jag?