Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 11:12OK! så matindustrin är inte ute efter våra pengar då ?? Vad med Mc Donalds, Ica mm. vi blir ju blåsta varje dag vi går till mataffären. det vettigaste är väl att slakta grisen själv och odla grönsakerna själv. Vad med mediciner som vi inte behöver, är vi
OK! så matindustrin är inte ute efter våra pengar då ?? Vad med Mc Donalds, Ica mm. vi blir ju blåsta varje dag vi går till mataffären. det vettigaste är väl att slakta grisen själv och odla grönsakerna själv. Vad med mediciner som vi inte behöver, är vi
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 11:29David, kan jag få köpa in mig i din pall med Nutrilet? Det har säkert allt jag någonsin ska behöver i pulver form. Jag vill inte slakta en gris.
Edit: Valentin78 ... min kommentar gällde ju inte dig. Om du läser den, så är kommentaren villkorat. Jag skre
David, kan jag få köpa in mig i din pall med Nutrilet? Det har säkert allt jag någonsin ska behöver i pulver form. Jag vill inte slakta en gris.
Edit: Valentin78 ... min kommentar gällde ju inte dig. Om du läser den, så är kommentaren villkorat. Jag skre
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 13:02Det var inte Nutrilett(som är bantningssörja) utan formitel och Nutrica på pallen. Näringssörja, som är steget innan sondmatning.
Det där gröna under korken verkar vara bra för lungsoten.
Det var inte Nutrilett(som är bantningssörja) utan formitel och Nutrica på pallen. Näringssörja, som är steget innan sondmatning.
Det där gröna under korken verkar vara bra för lungsoten.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 13:11Steget före sondmatning ... då är det energisnål också? Man behöver inte något speciell uppvärmning, man behöver inte spis, handla på ICA eller slakta. Som hittat.
Sondmatning är inte kul. Been there, done that ... men jag var inte den som blev matad, ut
Steget före sondmatning ... då är det energisnål också? Man behöver inte något speciell uppvärmning, man behöver inte spis, handla på ICA eller slakta. Som hittat.
Sondmatning är inte kul. Been there, done that ... men jag var inte den som blev matad, ut
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 13:13Hmm, en bira va nog inte så fel!!
Hmm, en bira va nog inte så fel!!
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 18:46I (L) tran! Och Möllers kan man köpa på ICA 🙂
I (L) tran! Och Möllers kan man köpa på ICA 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 19:16Ja, men tyvärr kan man ännu inte köpa Orval på ICA.
Ja, men tyvärr kan man ännu inte köpa Orval på ICA.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:11Förfärligt klent utbud på ica. Borde inte nån göra nåt åt det snart?
Förfärligt klent utbud på ica. Borde inte nån göra nåt åt det snart?
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 00:33Vissa Ica Maxi har ett hyfsat sortiment medan andra inte har något nämnvärt så det är väl bara att slita in inköparen i en mörk gränd! 😀
Vissa Ica Maxi har ett hyfsat sortiment medan andra inte har något nämnvärt så det är väl bara att slita in inköparen i en mörk gränd! 😀
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 09:39Manne, om man ska köpa Orval av någon på ICA, så blir det just i en mörk gränd. Orval är en av mina (många) favorita öl.
Manne, om man ska köpa Orval av någon på ICA, så blir det just i en mörk gränd. Orval är en av mina (många) favorita öl.