Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 09:50Hej Saman.
Min generella uppfattning är att det endast är intressant för eliten. Sen är det upp till var och en att avgöra om man tillhör eliten.
Sen finns det vissa saker som gemene man kan ha nytta av under vissa förhållanden, tex Magnesium. Magnesium
Hej Saman.
Min generella uppfattning är att det endast är intressant för eliten. Sen är det upp till var och en att avgöra om man tillhör eliten.
Sen finns det vissa saker som gemene man kan ha nytta av under vissa förhållanden, tex Magnesium. Magnesium
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 09:55Det där med keso var intressant. Jag tycker om Keso. Tja, Keso i sig själv är ganska neutralt, men det går att bland det med olika saker för att få smak: örtsalt, peri-peri, tabasco ... måste testa Keso och makrill i tomat (+ tabasco) som föreslogs i en a
Det där med keso var intressant. Jag tycker om Keso. Tja, Keso i sig själv är ganska neutralt, men det går att bland det med olika saker för att få smak: örtsalt, peri-peri, tabasco ... måste testa Keso och makrill i tomat (+ tabasco) som föreslogs i en a
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 11:16Eller varför inte dra i sig en drick-yogurt efter eller under passet. den innehåller både kolhydrader, protein, lite fett + lite andra saker .
Gainomax är bonn-fångeri....
Eller varför inte dra i sig en drick-yogurt efter eller under passet. den innehåller både kolhydrader, protein, lite fett + lite andra saker .
Gainomax är bonn-fångeri....
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 11:34Drickyoghurt är anledningen till att jag alltid frågar om man kan gå i cykelskor. På längre turer brukar jag stanna vid en butik längs vägen för att köpa just det. Det är gott.
Drickyoghurt är anledningen till att jag alltid frågar om man kan gå i cykelskor. På längre turer brukar jag stanna vid en butik längs vägen för att köpa just det. Det är gott.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 11:47Då kommer vi till följdfrågan?
Vad innehåller drickyoghurten/näringsvärde?
Blir väl till att köpa en när jag sticker ut på stan nu, bra där med keson Pontus, att det är framförallt så mycket protein i keso har aldrig slagit mig men tack för att du väckt
Då kommer vi till följdfrågan?
Vad innehåller drickyoghurten/näringsvärde?
Blir väl till att köpa en när jag sticker ut på stan nu, bra där med keson Pontus, att det är framförallt så mycket protein i keso har aldrig slagit mig men tack för att du väckt
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 12:03Hej Manne.
"YOGGI YALLA! Hallon-Granatäpple + Guarana"
Guarana innehåller koffein och YOGGI YALLA Hallon-Granatäpple+ Guarana innehåller, förutom yoghurt och fruktberedning, 0,1 % guaranaextrakt, vilket motsvarar 6 mg koffein/100 ml dryck.
Nu är det int
Hej Manne.
"YOGGI YALLA! Hallon-Granatäpple + Guarana"
Guarana innehåller koffein och YOGGI YALLA Hallon-Granatäpple+ Guarana innehåller, förutom yoghurt och fruktberedning, 0,1 % guaranaextrakt, vilket motsvarar 6 mg koffein/100 ml dryck.
Nu är det int
Quote from Lena O on 20 February 2010, 12:15jag äter keso med 7% yoghurt varannan dag
jag äter keso med 7% yoghurt varannan dag
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 12:41Feta, keso.. blablabla... 🙂
hittade lite kött på bena för min tidigare flaggning för Parmesanen.
"Läkare och näringsfysiologer är eniga om att Parmigiano-Reggiano (parmesanost) kan spela en viktig roll i vanlig kosthållning på grund av de näringsmässig
Feta, keso.. blablabla... 🙂
hittade lite kött på bena för min tidigare flaggning för Parmesanen.
"Läkare och näringsfysiologer är eniga om att Parmigiano-Reggiano (parmesanost) kan spela en viktig roll i vanlig kosthållning på grund av de näringsmässig
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 12:57Har två favvo återhämtningsmål; Kesella lätt med mosad banan och kanel och den andra vanilj yoghurt med keso, båda två är grymt goda 🙂
Slipper man köpa dyra gainomax, kanske svårt dock att ta med till gymmet då kan ju en drick yoghurt va lättare att tryc
Har två favvo återhämtningsmål; Kesella lätt med mosad banan och kanel och den andra vanilj yoghurt med keso, båda två är grymt goda 🙂
Slipper man köpa dyra gainomax, kanske svårt dock att ta med till gymmet då kan ju en drick yoghurt va lättare att tryc
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 13:21All ost har i princip samma näringsinnehåll som parmesan. Mest fetthalten o saltmängden som varierar lite. Fördelen med drickyoghurt är kanske att den tas upp av kroppen snababre o har lite mer kolhydrater. Annars är det billigare att köpa en vanlig liter
All ost har i princip samma näringsinnehåll som parmesan. Mest fetthalten o saltmängden som varierar lite. Fördelen med drickyoghurt är kanske att den tas upp av kroppen snababre o har lite mer kolhydrater. Annars är det billigare att köpa en vanlig liter