Quote from Lena O on 25 February 2010, 21:16etapp 1 Ride of Hope 2008 var långt ifrån fegkörning trotts en hel arbetsdag i sadeln. Tror att Linus kan gott intyga det 😉
etapp 1 Ride of Hope 2008 var långt ifrån fegkörning trotts en hel arbetsdag i sadeln. Tror att Linus kan gott intyga det 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 22:55Inte 2009 heller... 30 uppför Hallandsåsen 😉
Inte 2009 heller... 30 uppför Hallandsåsen 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 23:01Får man inte ens gå och skita under de 12h? Annars kan man ju göra några matlådor och köra dump and go.
Alternativ 2 är väl rymdblöja istället för cykelbyxor.
Får man inte ens gå och skita under de 12h? Annars kan man ju göra några matlådor och köra dump and go.
Alternativ 2 är väl rymdblöja istället för cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 23:09Hej Anders.
"P. : Eftersom Funbeat är en träningssajt, utelämnade jag att 12 timmar är en lång tid "för kontinuerligt hård fysisk ansträngning". "
Eftersom Billy inte skrev något om intensiteten så vet i allfall inte jag något om han tänkte köra hårt el
Hej Anders.
"P. : Eftersom Funbeat är en träningssajt, utelämnade jag att 12 timmar är en lång tid "för kontinuerligt hård fysisk ansträngning". "
Eftersom Billy inte skrev något om intensiteten så vet i allfall inte jag något om han tänkte köra hårt el
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 01:11Öl och vin är troligen i princip lika nyttigt, det är alkoholen det sitter i. Men det gäller bara när man närmar sig de 50, innan dess kan det bara ses som "bruk i förebyggande syfte" 🙂
För övrigt: hur kan man inte älska det här?
http://www.youtube.com
Öl och vin är troligen i princip lika nyttigt, det är alkoholen det sitter i. Men det gäller bara när man närmar sig de 50, innan dess kan det bara ses som "bruk i förebyggande syfte" 🙂
För övrigt: hur kan man inte älska det här?
http://www.youtube.com
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 05:57Mitt åt! Det var Spinn of Hope jag var med på. Eller ... det hette nog Rosa Bandet spinning, en sort föregångare.
Det gäller hålla i sär grejerna.
Mitt åt! Det var Spinn of Hope jag var med på. Eller ... det hette nog Rosa Bandet spinning, en sort föregångare.
Det gäller hålla i sär grejerna.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 09:55Billy>>
Inte för att vara kinkig, men jag ser inte riktigt hur de tips du fått skiljer sig från det första tips du faktiskt fick av mig i spinningtråden? =)
Lycka till iaf! 12 timmar är tufft att köra på en spincykel!
Billy>>
Inte för att vara kinkig, men jag ser inte riktigt hur de tips du fått skiljer sig från det första tips du faktiskt fick av mig i spinningtråden? =)
Lycka till iaf! 12 timmar är tufft att köra på en spincykel!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:14Johan, ditt svar var kanon. (t+)
Men eftersom jag inte fick fler alternativ vände jag mig till cykeltråden. Nu börjar jag få kläm på hur jag ska lägga upp det hela. Har för avsikt att medverka alla timmarna och vill ju inte krokna efter 10...Johans svar
Johan, ditt svar var kanon. (t+)
Men eftersom jag inte fick fler alternativ vände jag mig till cykeltråden. Nu börjar jag få kläm på hur jag ska lägga upp det hela. Har för avsikt att medverka alla timmarna och vill ju inte krokna efter 10...
Johans svar
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:38Ett gäng Resorb i dedikerad flaska som man smuttar ur kontinuerligt, kanske ladda lite extra magnesium några dagar innan.
Ett gäng Resorb i dedikerad flaska som man smuttar ur kontinuerligt, kanske ladda lite extra magnesium några dagar innan.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 13:52Vätske och saltbalans är av hög prioritet på så långt spinningpass, det gäller att dricka rätt och inte bara vatten det duger inte. Töm depåerna med ett riktigt hårdpass några dagar innan och fyll sedan på med rejäla näringsrika pastaportioner dagarna inn
Vätske och saltbalans är av hög prioritet på så långt spinningpass, det gäller att dricka rätt och inte bara vatten det duger inte. Töm depåerna med ett riktigt hårdpass några dagar innan och fyll sedan på med rejäla näringsrika pastaportioner dagarna inn