Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:48Hisingen Runt
Hisingen Runt
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 22:07Jag gillar Sommen Runt, 12 mil i vacker natur. Och alltid bra väder!
Jag gillar Sommen Runt, 12 mil i vacker natur. Och alltid bra väder!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:26Vårtrampet (numera Radironden) som arrangeras av CK UNI är inte ett av de tio största motionsloppen i Sverige, men ack så trevligt lopp ändå ...
Vårtrampet (numera Radironden) som arrangeras av CK UNI är inte ett av de tio största motionsloppen i Sverige, men ack så trevligt lopp ändå ...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:27Är du flaggvakt där?
Är du flaggvakt där?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:31Inte på Vårtrampet, där cyklar jag.
Inte på Vårtrampet, där cyklar jag.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:36Då vågar jag mig inte dit.
För många Canyontalibaner.
Då vågar jag mig inte dit.
För många Canyontalibaner.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:46Varför inte? Du är välkommen, det vore intressant och se vad du går för! BTW, jag tror inte det finns så många Canyon i klubben, det mycket vanligare med TREK i CK UNI. Själv tillhör jag fn Nishiki-falangen.
Varför inte? Du är välkommen, det vore intressant och se vad du går för! BTW, jag tror inte det finns så många Canyon i klubben, det mycket vanligare med TREK i CK UNI. Själv tillhör jag fn Nishiki-falangen.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:49Canyontalibanerna finns i den regionen.
Canyontalibanerna finns i den regionen.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:54Lite kvällsläsning kanske?
http://happymtb.org/2009/11/13/canyon-ultimate-cf-slx-varldsmastarcykeln/#more-2973
Lite kvällsläsning kanske?
http://happymtb.org/2009/11/13/canyon-ultimate-cf-slx-varldsmastarcykeln/#more-2973
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:59Joakim! För att återgå till vad den här tråden egentligen handlar om, nämligen motionslopp.
Min rekommendation är att varva med både större och mindre, lokala motionslopp. Båda har sin tjusning anser jag. Personligen har jag börjat delta i fler lokala lo
Joakim! För att återgå till vad den här tråden egentligen handlar om, nämligen motionslopp.
Min rekommendation är att varva med både större och mindre, lokala motionslopp. Båda har sin tjusning anser jag. Personligen har jag börjat delta i fler lokala lo