Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:01Synd att de inte anser att leveranssäkerhet och garantier har ett större värde för kunden.
Synd att de inte anser att leveranssäkerhet och garantier har ett större värde för kunden.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:05PÅLSJÖ RUNT!
PÅLSJÖ RUNT!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:06För en gångs skull (den första?) håller jag med dig David. Det är två väldigt viktiga parametrar som de måste bli bättre på.
Joakim, sorry för att jag avvek i tråden igen!
För en gångs skull (den första?) håller jag med dig David. Det är två väldigt viktiga parametrar som de måste bli bättre på.
Joakim, sorry för att jag avvek i tråden igen!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:10Sent ska syndaren vakna.
Sent ska syndaren vakna.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 22:19Svenska cykelförbundets motionskalender ska det va!
http://www.scfmotion.se/index06.php
Svenska cykelförbundets motionskalender ska det va!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 14:07"Sent ska syndaren vakna"
Vem har nånsin sagt att långa leverans-tider är nåt bra? Det är skit helt enkelt.
Vad gäller garantier hos denna tillverkare - personligen har jag alltid fått omedelbar hjälp när jag frågat, och väntetiderna på service är väldig
"Sent ska syndaren vakna"
Vem har nånsin sagt att långa leverans-tider är nåt bra? Det är skit helt enkelt.
Vad gäller garantier hos denna tillverkare - personligen har jag alltid fått omedelbar hjälp när jag frågat, och väntetiderna på service är väldig
Quote from Sandra Näslund on 18 November 2009, 14:14...hmmm....
...finns det inte en Canyontråd nånstans...
...jag kanske ska testa sökfunktionen och diskutera Canyon i Canyontråden...
...äh, det ju dumt när jag kan sabba en tråd till...
*markerar tråden som ointressant*
...hmmm....
...finns det inte en Canyontråd nånstans...
...jag kanske ska testa sökfunktionen och diskutera Canyon i Canyontråden...
...äh, det ju dumt när jag kan sabba en tråd till...
*markerar tråden som ointressant*
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 17:44Jag vet garantiärende som har tagit åtta månader.
Jag vet garantiärende som har tagit åtta månader.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:25Anledningen till att jag vill ha de 10 största, var mest en take utan nån större anledning.
Skulle vilja köra några av de största mest för ha det gjort. Det är roligt med många deltagare. Med många deltagare är risken ganska liten att man kommer sist (j
Anledningen till att jag vill ha de 10 största, var mest en take utan nån större anledning.
Skulle vilja köra några av de största mest för ha det gjort. Det är roligt med många deltagare. Med många deltagare är risken ganska liten att man kommer sist (j
Quote from j sollerman on 20 November 2009, 09:57Här kan ni läsa om ett nytt lopp:
http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=407951
Även om de går för första gången kan jag lova att de kommer vara ett av sveriges bästa arrangemang! Vårgårda CK vet vad som krävs!
Här kan ni läsa om ett nytt lopp:
http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=407951
Även om de går för första gången kan jag lova att de kommer vara ett av sveriges bästa arrangemang! Vårgårda CK vet vad som krävs!