Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:20Det sopas lite överallt i göteborg. Min pendlingsväg mellan högsbo och volvo är snart klar. Bara Älvsborgsbron & sjumilastigen kvar 🙂
Det sopas lite överallt i göteborg. Min pendlingsväg mellan högsbo och volvo är snart klar. Bara Älvsborgsbron & sjumilastigen kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 07:07Johan eller någon annan som har lite uppdaterad info om vägläget?
Vart går cykleklubbarnas slingor nu på våren?
Har mailat Hofet om att köra med dem men inte fått något svar.
Johan eller någon annan som har lite uppdaterad info om vägläget?
Vart går cykleklubbarnas slingor nu på våren?
Har mailat Hofet om att köra med dem men inte fått något svar.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 07:20Mattias, jag håller till i Frölunda. Vart ska jag peka näsan för att slippa punka? Eller ska jag hålla mig på hybriden ett tag till?
Förra året var inte gatorna sopade förrän i MAJ!!! (#)
Mattias, jag håller till i Frölunda. Vart ska jag peka näsan för att slippa punka? Eller ska jag hålla mig på hybriden ett tag till?
Förra året var inte gatorna sopade förrän i MAJ!!! (#)
Quote from ellen olsson on 7 April 2011, 08:03Vägarna är överlag OK, iallafall i Mölndal och söderut.
Vägarna är överlag OK, iallafall i Mölndal och söderut.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 08:19Det tråkiga är att jag inte kan ta mig ut från Frölunda. 🙁 Här är det så mycket grus överallt så man sladdar med bilen i kurvorna.
Det tråkiga är att jag inte kan ta mig ut från Frölunda. 🙁 Här är det så mycket grus överallt så man sladdar med bilen i kurvorna.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 10:07Nina, kan du komma till Gamla Särövägen så är det fritt fram söderut, och sedan österut.
Nina, kan du komma till Gamla Särövägen så är det fritt fram söderut, och sedan österut.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 11:38Lars C: Kolla på Hofvets forum angående träningar runt om i Stockholm: www.fredrikshof.se/1028
För en karta som visar alla ställen och tider: http://maps.google.se/maps/ms?ie=UTF8&hl=sv&msa=0&msid=203752734796850421112.00048213ecdcde5b63427&z=10
Lars C: Kolla på Hofvets forum angående träningar runt om i Stockholm: http://www.fredrikshof.se/1028
För en karta som visar alla ställen och tider: http://maps.google.se/maps/ms?ie=UTF8&hl=sv&msa=0&msid=203752734796850421112.00048213ecdcde5b63427&z=10
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 14:03Tack Daniel! Dit borde jag kunna ta mig. 😀 Då blir det premiär imorrn om vädret tillåter! (H:)
Tack Daniel! Dit borde jag kunna ta mig. 😀 Då blir det premiär imorrn om vädret tillåter! (H:)
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 17:38Bra Daniel. Bara hoppas att cykelbanan fram till Gamla särövägen är sopad. Håller man sig på vägen går nog bra med racer utan punkarisk, men jag håller mig med racehybriden än så länge för jobbpendlingen då denna har skärmar, lampor och sånt krafs 🙂
Äl
Bra Daniel. Bara hoppas att cykelbanan fram till Gamla särövägen är sopad. Håller man sig på vägen går nog bra med racer utan punkarisk, men jag håller mig med racehybriden än så länge för jobbpendlingen då denna har skärmar, lampor och sånt krafs 🙂
Äl
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 18:06Dum fråga från en ur-Göteborgare då. Vad är sjumilastigen?
Dum fråga från en ur-Göteborgare då. Vad är sjumilastigen?