Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 14:19Jag kan också gilla det, men det finns mycket mer att säga om cykelsport som faller mellan stolarna. Då har Rolf massor av tips på utväxlingar och hur etapperna ser ut kantvind, alla målgångar o berg. Det blir en mer taktisk analys utan gissningar till hö
Jag kan också gilla det, men det finns mycket mer att säga om cykelsport som faller mellan stolarna. Då har Rolf massor av tips på utväxlingar och hur etapperna ser ut kantvind, alla målgångar o berg. Det blir en mer taktisk analys utan gissningar till hö
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 15:08Landsvägscyklist = person som hyfsat regelbundet tävlar eller motionscyklar (dvs inte ett par kilometers cykelpendling) på asfalterade vägar med en cykel som är ändamålsenlig.
Landsvägscyklist = person som hyfsat regelbundet tävlar eller motionscyklar (dvs inte ett par kilometers cykelpendling) på asfalterade vägar med en cykel som är ändamålsenlig.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 July 2008, 22:55cyklist är den som trampar för fullt även utför...
cyklist är den som trampar för fullt även utför...
Quote from Lena O on 27 July 2008, 00:37Tyckte jag såg någon engelsk landsvägcyklist vinner ett par etapper på Touren ...
finns det ingen svenska landsvägscyklister då? 😉Better a wannabe, than a never could be!
Tyckte jag såg någon engelsk landsvägcyklist vinner ett par etapper på Touren ...
finns det ingen svenska landsvägscyklister då? 😉
Better a wannabe, than a never could be!
Quote from Nils Hylander on 28 July 2008, 21:57Landsvägscyklist måste väl vara när man när man cyklar på landsväg... (hv)
Landsvägscyklist måste väl vara när man när man cyklar på landsväg... (hv)
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 22:20Nja, men alla dessa skogscyklister då, som tar sig till och från terrängen på just landsväg, de kallar sig nog själva inte gärna för landsvägscyklister bara för att de råkar cykla på landsväg.
Nja, men alla dessa skogscyklister då, som tar sig till och från terrängen på just landsväg, de kallar sig nog själva inte gärna för landsvägscyklister bara för att de råkar cykla på landsväg.
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 00:33Men likväl är de det!
Men likväl är de det!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 04:59Fast frågan var ju vad våra personliga definitioner av landsvägscyklist är. Enligt min definition är de inte det.
Fast frågan var ju vad våra personliga definitioner av landsvägscyklist är. Enligt min definition är de inte det.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 10:48Skogscyklister? Landsvägrar man då?
Skogscyklister? Landsvägrar man då?
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 15:53Landsförrädare 🙂
Landsförrädare 🙂