Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 16:11Nej Sverige är större än det som är asfalterat.
Nej Sverige är större än det som är asfalterat.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 18:10Cyklist är ett vackert ord. Säg det gärna högt. Det låter lite som regnbåge eller bakelse.
Cyklist är ett vackert ord. Säg det gärna högt. Det låter lite som regnbåge eller bakelse.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 18:53En cyklist vid en regnbåge med en bakelse
En cyklist vid en regnbåge med en bakelse
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 18:59Pridefestivalen?
Pridefestivalen?
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 19:04Jajemensan
Jajemensan
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 19:31Det är skillnad på cyklister och cyklister...
Du (Helena) säger landsvägscyklist, vilket jag förknippar med tävlingscyklist på landsväg. Cyklist kan du väl kalla dig förstås, men tydligen inte tävlingscyklist.
Jag själv benämner mig inte som cyklist län
Det är skillnad på cyklister och cyklister...
Du (Helena) säger landsvägscyklist, vilket jag förknippar med tävlingscyklist på landsväg. Cyklist kan du väl kalla dig förstås, men tydligen inte tävlingscyklist.
Jag själv benämner mig inte som cyklist län
Quote from Lena O on 16 August 2008, 23:20men är du bara Landsvägcyklist när du tävla? Vad är du som tävla, när du åka motionslopp med landsvägscykel?
men är du bara Landsvägcyklist när du tävla? Vad är du som tävla, när du åka motionslopp med landsvägscykel?
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 01:27Motionär Gary. Fina grejer!
Motionär Gary. Fina grejer!
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 20:42"Cyklist är en titel som innebär att man genomfört ett officiellt utlyst tempolopp och haft en snittfart på fyrtio km/h eller mer i resultatlistan. Titeln kan ta med sig sedan genom livet.."
Det har jag precis gjort, 8½ timme sedan (H).
Återstår att se
"Cyklist är en titel som innebär att man genomfört ett officiellt utlyst tempolopp och haft en snittfart på fyrtio km/h eller mer i resultatlistan. Titeln kan ta med sig sedan genom livet.."
Det har jag precis gjort, 8½ timme sedan (H).
Återstår att se
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 20:59Se där! Välkommen till Cyklistklubben och adjö till Wannabieklungan.
Se där! Välkommen till Cyklistklubben och adjö till Wannabieklungan.