Quote from Funbeat user on 21 September 2014, 22:07Det fina med senaste Android Wear är att det kan köra appar fristående från klockan. Tidigare har du varit tvungen att ha med telefonen på något sätt, men nu slipper man alltså det. Så då kan man ta ex Sony Smart Watch 3 och sticka ut och sedan synka med
Det fina med senaste Android Wear är att det kan köra appar fristående från klockan. Tidigare har du varit tvungen att ha med telefonen på något sätt, men nu slipper man alltså det. Så då kan man ta ex Sony Smart Watch 3 och sticka ut och sedan synka med
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 06:55Aha, första versionen av RunnerUp med stöd för wear blir nog bara en extension (typ notifikationer).
Skickar du en klocka till mig så lovar jag se till så att du kan köra hela appen på klockan 🙂
Aha, första versionen av RunnerUp med stöd för wear blir nog bara en extension (typ notifikationer).
Skickar du en klocka till mig så lovar jag se till så att du kan köra hela appen på klockan 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 13:58Haha, det kan nog bli svårt. Men om du har möjlighet att komma förbi Lund så kan jag ordna lite rabatt iaf 🙂
__
Fredrik
Haha, det kan nog bli svårt. Men om du har möjlighet att komma förbi Lund så kan jag ordna lite rabatt iaf 🙂
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 08:14När släpps Sony SM3? Blev sugen på att köpa in en till jobbet men insåg att den inte gick att köpa ännu..
När släpps Sony SM3? Blev sugen på att köpa in en till jobbet men insåg att den inte gick att köpa ännu..
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 08:34Inet Data (inet.se) anger att de skall få Sony SM3 den 16/10....
Inet Data (inet.se) anger att de skall få Sony SM3 den 16/10....