Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:35Med vad?
Med vad?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:35Det finns även VDO som har en del mätare.
Det finns även VDO som har en del mätare.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:38Vadå med vad?
Vadå med vad?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:38Med vad registrerar du GPS och puls?
Med vad registrerar du GPS och puls?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:40Jag använder inte gps men jag använder pulsklocka:D
Jag använder inte gps men jag använder pulsklocka:D
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:44Ah, ok, missförstod ditt tidigare inlägg. Min tanke var om det hade varit någon mer avancerad klocka att det kanske hade gått att komplettera med sensor för fart och kadens.
Ah, ok, missförstod ditt tidigare inlägg. Min tanke var om det hade varit någon mer avancerad klocka att det kanske hade gått att komplettera med sensor för fart och kadens.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:45Du menar POLAR?
Du menar POLAR?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:47Jag menar vilken avancerad klocka som helst som man kan komplettera med sensorer. Jag är inte religiös. Jag råkar ha en Garmin och är hyfsat nöjd med den, det hade jag säkert varit med en Polar också.
Jag menar vilken avancerad klocka som helst som man kan komplettera med sensorer. Jag är inte religiös. Jag råkar ha en Garmin och är hyfsat nöjd med den, det hade jag säkert varit med en Polar också.
Quote from Berit Bengtson on 13 April 2011, 22:07Albin Larsson undrade:
> Men vilket märke är egentligen bäst? Utav dem som ni har
> nämnt så är väl Garmin bäst på GPS och kartor, Polar är bäst på pulsSuunto är bättre på puls och flera av deras modeller går att använda med både cykel och GPS-moduler
Albin Larsson undrade:
> Men vilket märke är egentligen bäst? Utav dem som ni har
> nämnt så är väl Garmin bäst på GPS och kartor, Polar är bäst på puls
Suunto är bättre på puls och flera av deras modeller går att använda med både cykel och GPS-moduler
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:49GARMIN är ju det enda kvalitétsmärket som nämnts.
Vill du köpa spjut eller hoppskidor däremot.
GARMIN är ju det enda kvalitétsmärket som nämnts.
Vill du köpa spjut eller hoppskidor däremot.