Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:20Det brukar bli ganska bra fart på de här diskussionerna ändå, utan alltför uppenbara trollningar.
Det brukar bli ganska bra fart på de här diskussionerna ändå, utan alltför uppenbara trollningar.
Quote from ellen olsson on 14 April 2011, 12:48Det finns ju massor av dugliga cykeldatorer. Jag vill ha fart, kadens och barometrisk höjdmätning och för att få det så har jag en uppsjö av märken och modeller att välja på. Om man beställer från t.ex. Tyskland så är Ciclosport ganska billiga.
Det finns ju massor av dugliga cykeldatorer. Jag vill ha fart, kadens och barometrisk höjdmätning och för att få det så har jag en uppsjö av märken och modeller att välja på. Om man beställer från t.ex. Tyskland så är Ciclosport ganska billiga.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 13:03"Ja måste då undra vad man ska ha en Sigma, Docking station 2450 till. Den som som bla passar till 1909HR, om det nu inte är för att överföra "data" till sin dator?"
Den missade jag P. Ingår den eller måste man köpa till den?
Edit: Hittade dockningstati
"Ja måste då undra vad man ska ha en Sigma, Docking station 2450 till. Den som som bla passar till 1909HR, om det nu inte är för att överföra "data" till sin dator?"
Den missade jag P. Ingår den eller måste man köpa till den?
Edit: Hittade dockningstati
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 16:51själv har jag en trådlös Sigma 1209 tror jag den heter, kostar 299kr på Clas Ohlsson , (har eg två såna) riktigt nöjd
själv har jag en trådlös Sigma 1209 tror jag den heter, kostar 299kr på Clas Ohlsson , (har eg två såna) riktigt nöjd
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 20:19Den funkar säkert utmärkt till racer, men räckvidden är lite för kort för att den ska fungera på vissa MTB-modeller.
Den funkar säkert utmärkt till racer, men räckvidden är lite för kort för att den ska fungera på vissa MTB-modeller.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:13"Strunta i de andra klassens produkter som de nämnt och slipp besvikelserna.
Skaffa det enda riktiga märket direkt. "
Och där är jag beredd att hålla med David om att Polar ligger riktigt bra till. Tex en Polar CS 600 power för 3250:-
http://www.cyke
"Strunta i de andra klassens produkter som de nämnt och slipp besvikelserna.
Skaffa det enda riktiga märket direkt. "
Och där är jag beredd att hålla med David om att Polar ligger riktigt bra till. Tex en Polar CS 600 power för 3250:-
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 00:31SIGMA immar igen så fort du använder den, så det är inte lönt.
POLAR där får du betala för luften du andas medan du använder den.
Nä, GARMIN - där får du bra saker, dessutom sponsrar de ett cykellag, så det är lite respektabla prylar.
SIGMA immar igen så fort du använder den, så det är inte lönt.
POLAR där får du betala för luften du andas medan du använder den.
Nä, GARMIN - där får du bra saker, dessutom sponsrar de ett cykellag, så det är lite respektabla prylar.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 10:00"SIGMA immar igen så fort du använder den, så det är inte lönt."
Hummmm nu vet inte jag vilka böjelser det döljer sig bakom detta. Men nä sådana problem har inte jag haft och detta trotts att jag kan vara lite väl "prylkåt"
GPS på cykeln. För att hitta?
"SIGMA immar igen så fort du använder den, så det är inte lönt."
Hummmm nu vet inte jag vilka böjelser det döljer sig bakom detta. Men nä sådana problem har inte jag haft och detta trotts att jag kan vara lite väl "prylkåt"
GPS på cykeln. För att hitta?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 15:22Det tråkiga är att Fp David lyser med sin frånvaro, trots att jag kämpat så.
Det tråkiga är att Fp David lyser med sin frånvaro, trots att jag kämpat så.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 17:41Ha ha ha ha ha ha ha ha .
Vänligen
P.
Ha ha ha ha ha ha ha ha .
Vänligen
P.