Quote from Fredric Lagerström on 28 June 2008, 11:38Jag tänkte ju att 4110 tog bilden.
Fin färgcombo! Blå, svart, vit.
Jag tänkte ju att 4110 tog bilden.
Fin färgcombo! Blå, svart, vit.
Quote from Mikaela Lexén on 28 June 2008, 21:30>David
Bilden är från tjejvättern.
>David
Bilden är från tjejvättern.
Quote from Emma Sjöberg on 30 June 2008, 08:13Madelene, vi är nog snart på G med en ny tröjbeställning.. så en tröja kan nog bli din också!!
Förresten, det är iaf två tröjor som åker omkring i Sundsvallstrakten!!
Madelene, vi är nog snart på G med en ny tröjbeställning.. så en tröja kan nog bli din också!!
Förresten, det är iaf två tröjor som åker omkring i Sundsvallstrakten!!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 08:16Är det inte lite långt till klubbträningarna?
ASSOS har jättebra och snygga kläder.
Är det inte lite långt till klubbträningarna?
ASSOS har jättebra och snygga kläder.
Quote from Emma Sjöberg on 30 June 2008, 08:18Que??!
Så alla som åker omkring i Teamtröjor som Milram, Discovery osv... de TRÄNAR med klubben??Hos oss har man ingen sån regel iaf!!
Que??!
Så alla som åker omkring i Teamtröjor som Milram, Discovery osv... de TRÄNAR med klubben??
Hos oss har man ingen sån regel iaf!!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 08:38Det kallas för proffstall och de som arbetar för dem brukar köra i deras kläder.
Ungfär som om du skulle cykla med Tierps kommuns kläder för de betalar väl för att du sitter på nätet?De flesta som kör runt i proffsstallens kläder är inte anställda av st
Det kallas för proffstall och de som arbetar för dem brukar köra i deras kläder.
Ungfär som om du skulle cykla med Tierps kommuns kläder för de betalar väl för att du sitter på nätet?
De flesta som kör runt i proffsstallens kläder är inte anställda av st
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:07silvia bra att man snart kan köpa tröjor,men jag bor i landskrona nu ,men är från Timrå
silvia bra att man snart kan köpa tröjor,men jag bor i landskrona nu ,men är från Timrå
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:30Är det inte enklare att gå med i Landskrona Cykelklubb och köpa deras tröja?
Där kan de säkert hjälpa dig med allahanda saker kring cykel o cykelmekning.
Är det inte enklare att gå med i Landskrona Cykelklubb och köpa deras tröja?
Där kan de säkert hjälpa dig med allahanda saker kring cykel o cykelmekning.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:35David, jo de kan jag i o fö sig göra längre fram
David, jo de kan jag i o fö sig göra längre fram
Quote from Nils Hylander on 30 June 2008, 15:43"Det kallas för proffstall och de som arbetar för dem brukar köra i deras kläder.
Ungfär som om du skulle cykla med Tierps kommuns kläder för de betalar väl för att du sitter på nätet?"Vilket j*vla pungslag i tröjdebatten. Undrar just vem det är som fin
"Det kallas för proffstall och de som arbetar för dem brukar köra i deras kläder.
Ungfär som om du skulle cykla med Tierps kommuns kläder för de betalar väl för att du sitter på nätet?"
Vilket j*vla pungslag i tröjdebatten. Undrar just vem det är som fin