Quote from Elias Engqvist on 30 June 2008, 15:48Annika - vem finansierar ditt surfande? Nu vill jag veta! Jag tycker alla ska berätta. Själv stjäl jag tid från min arbetsgivare!
Annika - vem finansierar ditt surfande? Nu vill jag veta! Jag tycker alla ska berätta. Själv stjäl jag tid från min arbetsgivare!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 15:53Min arbetsgivare och jag idkar byteshandel. Arbetsgivaren stjäl mitt liv titt som tätt, så jag ger igen.
Min arbetsgivare och jag idkar byteshandel. Arbetsgivaren stjäl mitt liv titt som tätt, så jag ger igen.
Quote from Nils Hylander on 30 June 2008, 16:00Självklart ska du få veta det Christer. Jag surfar på min fritid, helt enkelt. 🙂
Självklart ska du få veta det Christer. Jag surfar på min fritid, helt enkelt. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2008, 16:51Ah, vad härligt att vara ledig så tidigt på dan!
Ah, vad härligt att vara ledig så tidigt på dan!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:00jag skulle vilja ha jobb,men är förtidspensionerad mot min vilja :/
jag skulle vilja ha jobb,men är förtidspensionerad mot min vilja :/
Quote from j sollerman on 30 June 2008, 17:31David har spons från mig
David har spons från mig
Quote from Torbjörn Ohlsson on 30 June 2008, 19:43Sommarlov - således min fria tid! Men ett och annat inlägg kanske smyger sig in under någon av mina raster......(jobbar som lärare)
Sommarlov - således min fria tid! Men ett och annat inlägg kanske smyger sig in under någon av mina raster......(jobbar som lärare)
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 19:57Tack Kalle. Då är du inte offentlig anställd! Det känns skönt att någon har tagit upp stafettpinnen i det privata näringslivet.
Vi kan ju inte alla vara "avlönade" av det offantliga och effektiva. Då går det käpprätt åt Havanna.
Tack Kalle. Då är du inte offentlig anställd! Det känns skönt att någon har tagit upp stafettpinnen i det privata näringslivet.
Vi kan ju inte alla vara "avlönade" av det offantliga och effektiva. Då går det käpprätt åt Havanna.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 20:02Finns det ingen klubb i Sverige som totalt misslyckats med sponsorjakten och på köpet fått reklamfria tröjor? Då skulle jag vara beredd att lägga min röst på den tröjan...
Finns det ingen klubb i Sverige som totalt misslyckats med sponsorjakten och på köpet fått reklamfria tröjor? Då skulle jag vara beredd att lägga min röst på den tröjan...
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 20:24Eslöv har ingen reklam på sina tröjor och de är i de populära färgerna Röd och Gul!
Eslöv har ingen reklam på sina tröjor och de är i de populära färgerna Röd och Gul!