Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:08Ännu smartare är att gena och sen hålla ut armen med GPS-klockan i ytterkurvan. Då får man snabbast tid och längst längd 🙂
Använd gärna ett metspö att fästa klockan i för maximal effekt.
Ännu smartare är att gena och sen hålla ut armen med GPS-klockan i ytterkurvan. Då får man snabbast tid och längst längd 🙂
Använd gärna ett metspö att fästa klockan i för maximal effekt.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:37Haha, strålande Peter. (t+) Det kanske går att förfina idén så man bara springer alla sina pass på en rundbana där det svänger hela tiden.
Haha, strålande Peter. (t+) Det kanske går att förfina idén så man bara springer alla sina pass på en rundbana där det svänger hela tiden.
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2010, 08:51Eller bara reggar passen utan att springa dom?
Eller bara reggar passen utan att springa dom?
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:08Eller tvinga någon annan att springa med ens klocka på sig? Eller sätta fast klockan på bilen och köra sträckan?
Nej usch, nu blev jag för off topic och oseriös. Förlåt.
Eller tvinga någon annan att springa med ens klocka på sig? Eller sätta fast klockan på bilen och köra sträckan?
Nej usch, nu blev jag för off topic och oseriös. Förlåt.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:32Vilket toppenidé! Man anställer någon för att träna åt sig. Betala lite mer för att vinna topplistan.
Vilket toppenidé! Man anställer någon för att träna åt sig. Betala lite mer för att vinna topplistan.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 15:57Man får plats med många klockor om man använder båda armarna och smalbenen.
Man får plats med många klockor om man använder båda armarna och smalbenen.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 18:21Ah, ännu bättre. Jag tar betalt för att springa med andras klockor! 🙂
Ah, ännu bättre. Jag tar betalt för att springa med andras klockor! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 10:52Mest nogrant måste nog vara att mäta med ett mäthjul, det gjorde jag alltid förr med mina favoritrunder( före gpstiden).
Finns säkert regler hur du skall mäta ett marathon enligt faställda regler ?
Min favorit runda 17 028m mätt med hjul =)
Mest nogrant måste nog vara att mäta med ett mäthjul, det gjorde jag alltid förr med mina favoritrunder( före gpstiden).
Finns säkert regler hur du skall mäta ett marathon enligt faställda regler ?
Min favorit runda 17 028m mätt med hjul =)
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 11:20Jag använde mätning med 4 hjul ett tag.. (latmask jovars)
Bilen mätte tyvärr fel på en km så jag blev lite ledsen i ögat då mina pesonbästa på "milen" fick plussas med dryga 4 min....
Nu är skillnaderna inte så stora 🙂
Jag använde mätning med 4 hjul ett tag.. (latmask jovars)
Bilen mätte tyvärr fel på en km så jag blev lite ledsen i ögat då mina pesonbästa på "milen" fick plussas med dryga 4 min....
Nu är skillnaderna inte så stora 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 13:15Bra gruppintervallträning: Tio personer med varsin tummstock, springer och lägger ut sina tumstockar längs banan, funkar även bra i kurvor!
Bra gruppintervallträning: Tio personer med varsin tummstock, springer och lägger ut sina tumstockar längs banan, funkar även bra i kurvor!