Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 11:18Längesedan nån skrev här... Jag har en 2 1/2 årig dansk-svensk gårdshund som heter Elsa.
Gårdshunden är nyfiken, pigg, altert, aktiv, älskar att vara med och ställer upp på det mesta i träningsväg - vi har testat agility, viltspår, rallylydnad, utställn
Längesedan nån skrev här... Jag har en 2 1/2 årig dansk-svensk gårdshund som heter Elsa.
Gårdshunden är nyfiken, pigg, altert, aktiv, älskar att vara med och ställer upp på det mesta i träningsväg - vi har testat agility, viltspår, rallylydnad, utställn
Quote from Jan Lundquist on 21 September 2009, 12:58De är verkligen söta svenskdanskarna (L)
De är verkligen söta svenskdanskarna (L)
Quote from John Lagerskog on 21 September 2009, 22:12Hej
är ägare till två samojeder den ena har vi haft sedan han var ett år är 11 år. Nu i somras skaffade vi oss en treårig dragvillig glad hund. Vi ska inte ha honom i drag så nästa vecka börja vi på brukhundsklubben för lära honom att gå i koppel ut
Hej
är ägare till två samojeder den ena har vi haft sedan han var ett år är 11 år. Nu i somras skaffade vi oss en treårig dragvillig glad hund. Vi ska inte ha honom i drag så nästa vecka börja vi på brukhundsklubben för lära honom att gå i koppel ut
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:48Åh har ingen hund nu... Vår lilla önsten Lotten gick bort i februari, nästan 12år.
Puppy eyes (L)BILD:http://img16.imageshack.us/img16/4922/tottskrott.jpg
Åh har ingen hund nu... Vår lilla önsten Lotten gick bort i februari, nästan 12år.
Puppy eyes (L)
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 05:21BILD:http://2ntdza.blu.livefilestore.com/y1pbHsBCNeHFzLWeJeBEpFKRUqoMnd96UQlKJi5-w8dRMgq7hJZO5O1jg4cPp51kvS6pIEvc0AcWpaadr--agvc5Q/2008-06-15%2010-08-32.JPG
Jag har en Ungersk Kuvasz. Hon springer gärna med på rundorna OM det inte bara är husse som är ute
BILD:http://2ntdza.blu.livefilestore.com/y1pbHsBCNeHFzLWeJeBEpFKRUqoMnd96UQlKJi5-w8dRMgq7hJZO5O1jg4cPp51kvS6pIEvc0AcWpaadr--agvc5Q/2008-06-15%2010-08-32.JPG
Jag har en Ungersk Kuvasz. Hon springer gärna med på rundorna OM det inte bara är husse som är ute
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:20Jag har en Dogue De Bordeaux på 9 månader. Hur ssig som helst. Otroligt jobbigt nu i höst då hon gärna jagar löv, inte det lättaste när hon redan vägen hela 40kg :))
Jag har en Dogue De Bordeaux på 9 månader. Hur ssig som helst. Otroligt jobbigt nu i höst då hon gärna jagar löv, inte det lättaste när hon redan vägen hela 40kg :))
Quote from Tomas Öhman on 17 October 2009, 21:38jag har en nova scotia duck tolling retriever - en tollare.
hon är född i mars 2009, och hon heter sienna.
hon är VÄLDANS aktiv, och har dragit med mig i det också, så nu har vi börjat promenera en massa varje dag (blir runt 8 kilometer sammanlagt per dyg
jag har en nova scotia duck tolling retriever - en tollare.
hon är född i mars 2009, och hon heter sienna.
hon är VÄLDANS aktiv, och har dragit med mig i det också, så nu har vi börjat promenera en massa varje dag (blir runt 8 kilometer sammanlagt per dyg
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:58Har oxå en Douge de bordeaux. Stor, lugn, snäll och jävligt drägglig. Om ni sett Turner och hooch med Tom Hanks från 90talet så är den filmen inte speciellt överdriven vad det gäller drägglandet.
Valde rasen eftersom jag ville ha en stor, lat hund som fu
Har oxå en Douge de bordeaux. Stor, lugn, snäll och jävligt drägglig. Om ni sett Turner och hooch med Tom Hanks från 90talet så är den filmen inte speciellt överdriven vad det gäller drägglandet.
Valde rasen eftersom jag ville ha en stor, lat hund som fu
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:00HAHA, har du en hanhund (Douge de bordeuax)?
Och är han/hon lat också?? Våran har sjukt mycket energi och är jättejobbig just nu! Men vi kämpar på, hon är trots allt bara 10 månader än.
HAHA, har du en hanhund (Douge de bordeuax)?
Och är han/hon lat också?? Våran har sjukt mycket energi och är jättejobbig just nu! Men vi kämpar på, hon är trots allt bara 10 månader än.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:18Japp jag har en liten hane som är 2 år och nån månad och väger lite mindre än 60. Han har aldrig varit nåt energipaket precis. Det är när han leker med andra doggar och när vi är ute på inte allför långa promenader det händer lite. Annars är det mest lång
Japp jag har en liten hane som är 2 år och nån månad och väger lite mindre än 60. Han har aldrig varit nåt energipaket precis. Det är när han leker med andra doggar och när vi är ute på inte allför långa promenader det händer lite. Annars är det mest lång