Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHundarVilken hundras har du, och varför …
You need to log in to create posts and topics.

Längesedan nån skrev här... Jag har en 2 1/2 årig dansk-svensk gårdshund som heter Elsa.

Gårdshunden är nyfiken, pigg, altert, aktiv, älskar att vara med och ställer upp på det mesta i träningsväg - vi har testat agility, viltspår, rallylydnad, utställn

De är verkligen söta svenskdanskarna (L)

Hej

är ägare till två samojeder den ena har vi haft sedan han var ett år är 11 år. Nu i somras skaffade vi oss en treårig dragvillig glad hund. Vi ska inte ha honom i drag så nästa vecka börja vi på brukhundsklubben för lära honom att gå i koppel ut

Åh har ingen hund nu... Vår lilla önsten Lotten gick bort i februari, nästan 12år.
Puppy eyes (L)

BILD:http://img16.imageshack.us/img16/4922/tottskrott.jpg

BILD:http://2ntdza.blu.livefilestore.com/y1pbHsBCNeHFzLWeJeBEpFKRUqoMnd96UQlKJi5-w8dRMgq7hJZO5O1jg4cPp51kvS6pIEvc0AcWpaadr--agvc5Q/2008-06-15%2010-08-32.JPG
Jag har en Ungersk Kuvasz. Hon springer gärna med på rundorna OM det inte bara är husse som är ute

Jag har en Dogue De Bordeaux på 9 månader. Hur ssig som helst. Otroligt jobbigt nu i höst då hon gärna jagar löv, inte det lättaste när hon redan vägen hela 40kg :))

jag har en nova scotia duck tolling retriever - en tollare.
hon är född i mars 2009, och hon heter sienna.
hon är VÄLDANS aktiv, och har dragit med mig i det också, så nu har vi börjat promenera en massa varje dag (blir runt 8 kilometer sammanlagt per dyg

Har oxå en Douge de bordeaux. Stor, lugn, snäll och jävligt drägglig. Om ni sett Turner och hooch med Tom Hanks från 90talet så är den filmen inte speciellt överdriven vad det gäller drägglandet.

Valde rasen eftersom jag ville ha en stor, lat hund som fu

HAHA, har du en hanhund (Douge de bordeuax)?
Och är han/hon lat också?? Våran har sjukt mycket energi och är jättejobbig just nu! Men vi kämpar på, hon är trots allt bara 10 månader än.

Japp jag har en liten hane som är 2 år och nån månad och väger lite mindre än 60. Han har aldrig varit nåt energipaket precis. Det är när han leker med andra doggar och när vi är ute på inte allför långa promenader det händer lite. Annars är det mest lång