Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 07:24Hej! Hittat hit nu 🙂
Jag har en blandis:schäfer,border collie,karelsk björnhund.8½ år men ser ut som en schäfervalp. Tog över honom vid 9½ månaders ålder då var han otroligt livlig och inte så mycket hanterad.Mycket träning tog det men det blev en co
Hej! Hittat hit nu 🙂
Jag har en blandis:schäfer,border collie,karelsk björnhund.8½ år men ser ut som en schäfervalp. Tog över honom vid 9½ månaders ålder då var han otroligt livlig och inte så mycket hanterad.Mycket träning tog det men det blev en co
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:01Hej!
Jag är ny-gammal medlem på funbeat och har två fantastiska whippar som ser till att jag kommer ut varje dag.
Underbart trevliga i tempramentet, lugna inne men sviker aldrig när man erbjuder utgång eller lek (om det inte regnar eller snöar förstår...
Hej!
Jag är ny-gammal medlem på funbeat och har två fantastiska whippar som ser till att jag kommer ut varje dag.
Underbart trevliga i tempramentet, lugna inne men sviker aldrig när man erbjuder utgång eller lek (om det inte regnar eller snöar förstår...
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 07:19Jag har en Staffordshire Bull Terrier. Bubba fyller 10 år i år. Kände inte till rasen innan jag träffade min sambo som redan hade Bubba, nu kan jag inte tänka mig någon annan ras. De har en sådan personlighet och är så kramiga, gosiga, älskar människor, o
Jag har en Staffordshire Bull Terrier. Bubba fyller 10 år i år. Kände inte till rasen innan jag träffade min sambo som redan hade Bubba, nu kan jag inte tänka mig någon annan ras. De har en sådan personlighet och är så kramiga, gosiga, älskar människor, o
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 11:00Jag har en Welsh Springer Spaniel som är helt underbar trots hennes enorma envishet!
Just nu går vi en låång allmänlydnadskurs för att få ordning på allt som blivit lite fel... 🙂 Första kurstillfället är avklarat och som welshägare bland massa schäfra
Jag har en Welsh Springer Spaniel som är helt underbar trots hennes enorma envishet!
Just nu går vi en låång allmänlydnadskurs för att få ordning på allt som blivit lite fel... 🙂 Första kurstillfället är avklarat och som welshägare bland massa schäfra