Quote from Guest on 11 January 2010, 06:45Det verkar finnas GPS-klockor i många prislägen. Garmin-klockorna verkar enklast att hitta information om, men jag hittade en klocka 1000kr billigare som heter Navilock NL-1220WH, som verkar ha det mesta. Jag springer och cyklar mest, och åker längdskidor
Det verkar finnas GPS-klockor i många prislägen. Garmin-klockorna verkar enklast att hitta information om, men jag hittade en klocka 1000kr billigare som heter Navilock NL-1220WH, som verkar ha det mesta. Jag springer och cyklar mest, och åker längdskidor
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 06:55Köpte mig en Garmin 310xt för en månad sedan. Än så länge är jag mycket nöjd. Passar bra både till löpning och cykel.
Kan även lägga in en startpunkt som man sedan kan få vägledning tillbaka till...tror jag. Har inte läst på tillräckligt än...
Köpte mig en Garmin 310xt för en månad sedan. Än så länge är jag mycket nöjd. Passar bra både till löpning och cykel.
Kan även lägga in en startpunkt som man sedan kan få vägledning tillbaka till...tror jag. Har inte läst på tillräckligt än...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 11:27Jag känner inte till Navilock för fem öre. Men troligen hjälper inte en sådan om du har dåligt lokalsinne. Då ska man nog ha en med kartor i istället.
Jag kan rekommendera Edge 705 fast det är ju dubbla pengarna. En sak som fällde avgörandet för mig var d
Jag känner inte till Navilock för fem öre. Men troligen hjälper inte en sådan om du har dåligt lokalsinne. Då ska man nog ha en med kartor i istället.
Jag kan rekommendera Edge 705 fast det är ju dubbla pengarna. En sak som fällde avgörandet för mig var d
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:30En Edge 705:a är väl det givna valet men om pristaket ligger vid 2000:- så rekommenderar jag Garmin FR-305 (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145). Den har "hitta hem"-funktion.
Är förresten inte Navilocken misstänkt lik "Globalsat GH-625M"? Är det
En Edge 705:a är väl det givna valet men om pristaket ligger vid 2000:- så rekommenderar jag Garmin FR-305 (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=76145). Den har "hitta hem"-funktion.
Är förresten inte Navilocken misstänkt lik "Globalsat GH-625M"? Är det
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 16:11Tack för Era råd. När jag satt och läste på, verkade Edgen bara vara till cykling. Går den bra till löpning och gång också?
Tack för Era råd. När jag satt och läste på, verkade Edgen bara vara till cykling. Går den bra till löpning och gång också?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 20:28Ja, teknisk är det ju så tt som samma pryl men... det är ytterst opraktiskt att inte ha nåt armband. Det är ja som att hasa runt på en liten mobiltelefon under löprundan (själv brukar jag hålla min Edge i handen de gånger jag i undantagsfall råkar springa
Ja, teknisk är det ju så tt som samma pryl men... det är ytterst opraktiskt att inte ha nåt armband. Det är ja som att hasa runt på en liten mobiltelefon under löprundan (själv brukar jag hålla min Edge i handen de gånger jag i undantagsfall råkar springa
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:00Jag har en Garmin Fore Runner 405, otroligt nöjd med klockan, den har ju GPS och kan hjälpa dig att hitta hem. Har fungerat ypperligt för mig. Funkar bra både vid löpning och cykel
Jag har en Garmin Fore Runner 405, otroligt nöjd med klockan, den har ju GPS och kan hjälpa dig att hitta hem. Har fungerat ypperligt för mig. Funkar bra både vid löpning och cykel
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 23:09Jag har haft en FR 305 i två år nu och är supernöjd. Vi var några stycken som samköpte från USA. Det blev nästan halva priset.
Jag har haft en FR 305 i två år nu och är supernöjd. Vi var några stycken som samköpte från USA. Det blev nästan halva priset.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 15:08En 305:a från USA kostar utan frakt, tull och moms ca 1000kr...
En 305:a från USA kostar utan frakt, tull och moms ca 1000kr...
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 21:01(t+) Tack så jättemycket! Det kanske är där man ska leta. Har frågat mitt träningsfreak till bror i Danmark, men han verkar träna för mycket för att ha tid att svara 🙂
(t+) Tack så jättemycket! Det kanske är där man ska leta. Har frågat mitt träningsfreak till bror i Danmark, men han verkar träna för mycket för att ha tid att svara 🙂