Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 12:48Jag kan rekommendera just köp i USA. Har en kompis som är där just nu och hittade en 305 åt mig för 1100 kronor. Är sjukt ivrig att få lägga vantarna på den när den levereras nästa vecka.
Jag kan rekommendera just köp i USA. Har en kompis som är där just nu och hittade en 305 åt mig för 1100 kronor. Är sjukt ivrig att få lägga vantarna på den när den levereras nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:34Jag funderade ganska länge på vilken jag skulle skaffa. När jag funderat klart var dock valet ganska enkelt: 310XT.
Jag funderade ganska länge på vilken jag skulle skaffa. När jag funderat klart var dock valet ganska enkelt: 310XT.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 11:36Hej Jag är lite inne på att köpa en 405 eller 405cx.
Ni är några som skriver att det är billigare att köpa den från USA.Då är min fråga, hur gör ni för att slippa tull-avgift?
Och så undrar jag ifall det är någon som har någon adress som ni kan rekomen
Hej Jag är lite inne på att köpa en 405 eller 405cx.
Ni är några som skriver att det är billigare att köpa den från USA.
Då är min fråga, hur gör ni för att slippa tull-avgift?
Och så undrar jag ifall det är någon som har någon adress som ni kan rekomen
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 13:39I mitt fall bad jag en bekant att handla åt mig när han ändå var där. Det är det absolut enklaste sättet att slippa tull och andra avgifter. 🙂
I mitt fall bad jag en bekant att handla åt mig när han ändå var där. Det är det absolut enklaste sättet att slippa tull och andra avgifter. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 08:20Vi var ett gäng som köpte 305an från dom här. Fungerade skitbra och vi fick dom på mindre än en vecka. Han lovade att skriva ner värdet på leveransen så att tullavgiften blev ganska blygsam utspritt på 5 stycken klockor. Jag är förvånad hur smidigt det fu
Vi var ett gäng som köpte 305an från dom här. Fungerade skitbra och vi fick dom på mindre än en vecka. Han lovade att skriva ner värdet på leveransen så att tullavgiften blev ganska blygsam utspritt på 5 stycken klockor. Jag är förvånad hur smidigt det fu
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 15:53Det låter ju lysande, detta att köpa t ex i USA (då kapas flera mellanled som bara fördyrar).
Men jag tänker på detta med språk, både i apparaten och manualen. Det senare går säkert att ladda ner en svensk från nätet.Men hur är det med själva prylen, k
Det låter ju lysande, detta att köpa t ex i USA (då kapas flera mellanled som bara fördyrar).
Men jag tänker på detta med språk, både i apparaten och manualen. Det senare går säkert att ladda ner en svensk från nätet.
Men hur är det med själva prylen, k
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 19:09Fick min klocka igår, inköpt över disk i USA. Och ja, den har svenska inlagt som språkval redan från början. Inga problem med språk, enhetsformat eller något annat.
Det man ska tänka på är att garantin bara är ett år till skillnad från i Sverige lagstadg
Fick min klocka igår, inköpt över disk i USA. Och ja, den har svenska inlagt som språkval redan från början. Inga problem med språk, enhetsformat eller något annat.
Det man ska tänka på är att garantin bara är ett år till skillnad från i Sverige lagstadg
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:44Om man lyckas med konststycket att ta sig fram på telefon till supporten vill säga.
Om man lyckas med konststycket att ta sig fram på telefon till supporten vill säga.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 19:53Sitter och funderar på att skaffa mig en garmin 305
har aldrig sprungit med en pulsklocka innan så det ska bli spännande
funderar mest över vilken modell man ska skaffa sig
och hur bra är gps funktionen i 305?igentligen skulle jag vilja köpa edge 705
Sitter och funderar på att skaffa mig en garmin 305
har aldrig sprungit med en pulsklocka innan så det ska bli spännande
funderar mest över vilken modell man ska skaffa sig
och hur bra är gps funktionen i 305?
igentligen skulle jag vilja köpa edge 705
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:18GPS funktionen i 305:an är alldeles utmärkt, har för mig att det är samma GPS chip i samtliga forerunner. 705:an är en cykeldator och inte alls lämpad för löpning (men det kanske du hade koll på)
GPS funktionen i 305:an är alldeles utmärkt, har för mig att det är samma GPS chip i samtliga forerunner. 705:an är en cykeldator och inte alls lämpad för löpning (men det kanske du hade koll på)