Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 11:04Jag ska köpa en Garmin Pulsklocka.
Någon som har en Forerunner 405CX
och kan ge lite feedback?MVh
Martin
Jag ska köpa en Garmin Pulsklocka.
Någon som har en Forerunner 405CX
och kan ge lite feedback?
MVh
Martin
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 20:24Martin: Har haft min FR405cx sedan i julas och jag är nöjd med min.
Enligt mina upplevelser kan den vara rätt långsam med att hitta satelliter, men sedan fungerar det utan problem. Från början var jag inte jätteförtjust i touchringen men det är en vanesak
Martin: Har haft min FR405cx sedan i julas och jag är nöjd med min.
Enligt mina upplevelser kan den vara rätt långsam med att hitta satelliter, men sedan fungerar det utan problem. Från början var jag inte jätteförtjust i touchringen men det är en vanesak
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:41Tack för tips Therese!
Blir dock en 310xt pga batteritiden.
Stora målet 2011 är vasaloppet o batteritid på 8 timmar räcker inte då..
Tack för tips Therese!
Blir dock en 310xt pga batteritiden.
Stora målet 2011 är vasaloppet o batteritid på 8 timmar räcker inte då..
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:10@immy "funderar mest över vilken modell man ska skaffa sig
och hur bra är gps funktionen i 305?"Den är ruggigt bra, ser vilken sida av en uppfart jag kutat.
Testade en gång att inte gena i en kurva, dvs ta en omväg på typ 3m, 90 grader 3m syndes direkt
@immy "funderar mest över vilken modell man ska skaffa sig
och hur bra är gps funktionen i 305?"
Den är ruggigt bra, ser vilken sida av en uppfart jag kutat.
Testade en gång att inte gena i en kurva, dvs ta en omväg på typ 3m, 90 grader 3m syndes direkt
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:08Therese: Du kanske fått den inställd på att visa % av pulsspannet (%HRR) istället för % av maxpuls?
Jag har en 310xt och är nöjd med den men den stora prisskillnaden mot en 305:a gör att de flesta kanske hellre väljer en sådan. Men vibratorfunktionen i 31
Therese: Du kanske fått den inställd på att visa % av pulsspannet (%HRR) istället för % av maxpuls?
Jag har en 310xt och är nöjd med den men den stora prisskillnaden mot en 305:a gör att de flesta kanske hellre väljer en sådan. Men vibratorfunktionen i 31